Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
Jag tror det är en pojke, men det får gärna vara en flicka... Har sagt pojke från väldigt tidigt, så pratar med "honom" varje dag. :D
Jag tror det är en pojke, men det får gärna vara en flicka... Har sagt pojke från väldigt tidigt, så pratar med "honom" varje dag. :D
Bor en liten flicka i min mage!! Allt såg bra ut!
Idape: Tjoho!!! :D
Idape: Vecka 8 ska man helst passerat, detta pga att det kan vara för tidigt att se ett slående hjärta annars och orsaka onödig oro och stress. Det rådet fick jag och följde i alla fall. Gjorde VUL första ggn i 7+4 dvs vecka 8.
idape: Är det imorgon du ska på VUL? Håller tummarna!!! :)
Jag är i vecka 22 nu, snart 23... :D Har moderkakan i framvägg som dämpar sparkar och rörelser, så längtar till jag känner nåt tydligt. Har köpt massa bebiskläder i alla fall, och beställt barnvagn. :)
idape: Ni i tråden finns i mina tankar även om vi inte är här så ofta numera. Berätta imorgon hur det går!!! Kram
1/8 har jag som bf förresten...
Tyvärr inte. Förlossningen startade helt plötsligt i v 22 och vår dotter föddes stilla (för tidigt att rädda). Världens finaste dotter som vi sörjer varje dag. Är sjukskriven än så länge pga det som hänt. Trodde aldrig jag skulle bli änglamamma. :( Vi hoppas på ett syskon till vår dotter i framtiden.
Kramar till er andra!
Hej tjejer!
Härligt att höra att det går bra för er! <3
Vi väntar ett syskon till vår ängla-bebis, är nu i vecka 13. Vi hoppas att det går bra denna gång, fast vi är oerhört rädda. Har sett den lilla 2 gånger på ultraljud och hittills är den pigg och sprattlande. <3
Men det kommer alltid att fattas en dotter i vår familj. Hon kommer alltid att nämnas och finnas med oss i familjen! Hon heter förresten Agnes Cecilia vår ängla-bebis, Agnes är tilltalsnamnet.
Hej tjejer! Härligt att höra hur det går för er!
Tiden masar sig sakta fram, är i vecka 17 nu. Än så länge är jag inte alls orolig för förlossningen. Antagligen för att jag tyvärr redan varit med om en förlossning. Och även om vår dotter var liten eftersom hon föddes så mycket för tidigt så vet jag numera att det är värkarna som gör ont, inte storleken på barnet. Längtar snarare till förlossningen och att få ett levande barn. <3
Allt är bra med mig och bebis i magen! Längtar tills han kommer ut i februari/mars!
Underbart att höra av er! Min bebis kom 4/3 och jag njuter varje dag! Isa, jag var beräknad 18/3, men min kommit 2 veckor tidigt istället. :D Kram på er!
Hallå, hur mår och går det för er alla?
Min son är nu 14 månader, världens goaste och sötaste unge! Så lycklig att det gick bra med honom!! Får se om vi vågar oss på syskon i framtiden.
Heeej tjejer!! Här har vi fått en lillasyster nu i augusti. Och så fyller sonen 3 år snart. Men nu tror vi bebisbutiken är stängd. Så himla mysigt med liten bebis igen!