Dr Brown?
Min fick bättre mage av att byta ersättning. Innan vi gjorde det var det mycket rapande och ofta. Så bytte vi till Dr Brown-flaskan också. Båda två behövdes för att hon skulle bli prima i gasmagen. :)
Min fick bättre mage av att byta ersättning. Innan vi gjorde det var det mycket rapande och ofta. Så bytte vi till Dr Brown-flaskan också. Båda två behövdes för att hon skulle bli prima i gasmagen. :)
Semper och Semper Lemolac innan. Nu Nan pro, så det var ju inte till så mycket hjälp för dig kanske. Vi ska prova att gå över till vanlig nan. Får man fråga hur han äter, alltså vilken ställning han matas i? Det påverkar min ibland.
Prova att ha honom i famnen, min dotter sväljer massvis av luft om hon inte är i famnen oavsett flaska. Hon kommer bara i rätt (för henne) matställning om hon är i famnen.
Läcker brownen sitter inte allt som det ska. Har mam och brown, med ettan var mam bra.. Men tvåan fick i sig för mycket luft.
Har läckt för mig med, nackdelen med flaskan är ju att allt måste sitta 100%... Och ibland läcker det för att det kommer upp där luften ska ut.
Tar han vanlig flaska nu? Eller har han slutat med det?
Hoppas att allt gick bra i alla fall. :)
Vilken tur. Min är superkräsen...
Vilken duktig kille. Min tjej är nu 9 månader och tokvägrar alla andra
Har testat. Hon tar bara mamnapp, så har den i brownflaskan. Lustigt nog fungerar det inte med vanlig mamflaska och napp. Tror inte alls det behövs nu, tror att hon vägrar annat för att hon inte vill. Bara för att :P
Har testat, hon hatar den nappen! Men har hittat en flaska som har ungefär samma form som brown, så ska testa den.
Men ska testa som du sa, snabbt byte. :)