BF mars 2013 - Skåningar?
Hej Tekla Maräng!
Du får gärna vara med här.
Är inte så mycket ös just nu men vi kanske kan få igång träden igen :)
Hur mår du såhär långt?
Hej Tekla Maräng!
Du får gärna vara med här.
Är inte så mycket ös just nu men vi kanske kan få igång träden igen :)
Hur mår du såhär långt?
Jennifa: usch vad tråkigt. Hur mår du/ni? Hoppas du snart kommer tillbaka.
Jennifa: måste känts hemskt att få beskedet och föda fram den. Men skönt att dem såg avvikelserna nu så det inte kom senare.
Förstår att ni väntar ett tag och hoppas ni lyckas snart :)
Kuukke: det var idag ja :) vad spännande!
Ska till BM den 22 så hoppas vi kan boka in ett TUL då :)
Är inte alls avis på er andra ;) vill också se vår bebis igen!
Jag tillhör Ystad men tror det är samma där. Har nog inte gått lika långt som er så får nog en tid för TUL på nästa besök hos BM.
Vilka veckor är ni i?
Jag är i 29+5 så är inte långt efter :) det är väl vecka 31-32 man gör TUL?
Har också funderat på det med moderkakan. På Mitt första UL sa hon att jag hade den fram, andra UL hade jag den bak och senaste UL låg den fram.
Antingen kan den flytta på sig eller så var hon som gjorde andra UL lite förvirrad.
Vad skönt att bara jobba tvåveckor till.
Jag jobbar nog 7-8 veckor till. Än så länge orkar jag :)
Ja :) denna tid som är kvar kommer nog gå väldigt fort.
Vad kul med TUL. Ska förhoppningsvis boka in mitt imorgon när jag är hos BM.
Håller tummarna att du inte behöver bli igångsatt utan att lillan kommer av sig själv innan :)
Jag är i vecka 32 (31+2)
Hur långt gången är du?
Nej, min vanliga BM är sjukskriven och den jag gått till de senaste gångerna verkar lite stressad/förvirrad.
Men bokade in en tid idag. Så ska på TUL nästa onsdag. Fast ska försöka ändra tiden till Malmö istället för då kan sambon följa med :)
LurvensFrö: du får gärna vara med här :) allt bra så här långt? Eller du har haft en del besvär?
Viktoria123: grattis till pojken :) startade det av sig själv så tidigt?
Jag ska till bm idag och få reda på om jag blir sjukskriven eller kan börja jobba igen. Tänkt jobba tre veckor till.
Vi har i stort sett allt färdigt. Behöver lite apoteksprylar och hygiensaker till bebis.
Skönt att det gick bra trots att han var tidig. Han var väl redo helt enkelt :)
Jag orkar jobba och känner mig oftast bra det är blodtrycket som är för högt nu på slutet. De andra proverna är bra men dem är väl oroliga för att det kan bli havandeskapsförgiftning eller att bebis blir påverkad av mitt tryck. Har varit hemma och vilat i fem dagar så får se om det har hjälpt. Annars blir det nog medicinering.
Jag ska dit om några timmar och kolla det.
Hur känns det nu att ha ert lilla underverk hemma?
Kan tänka mig att det var jobbigt men skönt att det bara blev en vecka på neo. Vilken lyx du har haft ;)
Det tar nog lite tid innan kroppen återställs även om man mår bra.
Vill också promenera med barnvagnen :)
Nu har jag varit på koll och trycket var oförändrat. Blev en remiss till spec Mvc så vi får se vad som händer nu.
Jag får vara hemma fem dagar så hoppas jag får en tid innan torsdag annars får jag jobba tills jag fått en tid.
Skönt att din foglossning har blivit bättre. Jag har som tur är inte haft så mycket problem med det.