jennifa skrev 2012-11-08 20:07:48 följande:
Tack :)
Skönt att man slipper alla krämpor som man läser att många andra har, men det kommer kanske längre fram så man ska väl inte ropa hej för tidigt ;)
Nä, jag tror ultraljud är först i v 18 här i Ystad. Men jag är så nyfiken på om det är en flicka eller pojke, min man tror pojke och jag tror flicka, så vi får väl se om några veckor (om det går att se)
Jag har velat ha barn i över ett år men har tagit tabletter för att jag har "gått i väggen" så läkaren har rekommenderat att man inte ska bli gravid när man tar dom tabletterna.
Direkt när jag slutade ta dom för ca 4 månader sedan så började vi försöka och det gick på första försöket, vilken lycka.. Man hade ju varit lite orolig att det inte skulle gå eller att de skulle ta en jäkla tid.
Vilken vecka är du i nu? Har du fått stor mage?
Min är bara uppsväld, längtar efter att bebismagen kommer :)
Tycker också det är skönt att ha sluppit allt med illamående.
Men hade svårt att förstå att där verkligen var något i magen i början eftersom att jag inte mådde annorlunda.
Jag valde att göra ultraljudet i Malmö men tillhör egentligen Ystad.
Gjorde ultraljud i v17 och 19.
Vi vill inte veta om det är en pojke eller flicka, det får bli en överraskning :)
Usch då, låter inte kul men ni gjorde säkert rätt i att vänta. Får jag fråga hur gamla ni är?
Jag är i 21 (20+5) och tycker det är först den senaste veckan som magen har växt till sig rejält så nu ser jag inte bara tjock ut :)