Autism pga svininfluensa vaccinet?
Hej på er alla!
Jag är ny här på FL och kan vara lite vilse här så ha lite tålamod med mig :)
Det är så att jag har haft en fundering jag går omkring med ett tag nu. Ganska nyligen fick min underbara dotter på 2,5 år diagnosen autism :( det fick min och min mans värld att rasa och ända sen dess har vi försökt komma på orsaker till varför det blev så och hur vi på bästa sätt kan hjälpa henne att bli "frisk". En av våra teorier till hur hon kunde ha fått autism är just pandemix vaccinet mot svininfluensan, det är så att jag tog sprutan en gång då jag var gravid med min dotter i 3-4 månaden med övertygelsen att det var det bästa jag kunde göra för mig och henne och att det skulle vara helt säkert och inte kunna nå henne via moderkakan.
Tyvärr så har det ju visat sig att barn framförallt har fått narkolepsi som ju också är en neurologiskt sjukdom/tillstånd eller vad man nu ska kalla det, och det är ju något som inte skulle hända enligt socialstyrelsen och läkemedelsförbundet mm och ändå så har flera människor fått lida på olika sätt och fått sina liv förstörda pga vaccinet. Det får mig ju att tänka att om man kan få narkolepsi av vaccinet varför skulle inte ett foster kunna ha fått autism som ju också är en neurologiskt till följd av vaccinet jag tog? Självklart så har jag ställt frågan till både BVC och läkare och alla säger som vanligt att det inte stämmer ( surprised? NOT!) ett svar jag väntade mig.
När i början folk började dyka upp ang att dom har fått narkolepsi så blev dom inte erkända och ingen ville ta på sig ansvaret och än en gång försökte med att det inte har orsakats av vaccinet, ända till slut då dom inte kunde förneka det längre då fler och fler dök upp, först då erkände dom att vaccinet var orsaken. Jag blir så himla arg och upprörd hur dom vaggar människor i falska påståenden och leka med människors liv på det här sättet, en sak är säker jag kommer ALDRIG någonsin att lita på vare sig socialstyrelsen, läkemedelsförbundet eller läkare för den delen för sannolikheten är stor att just i vårt fall så har vår dotter fått autism pga av den för*annade vaccinet.
Jag skulle hemskt gärna vilja komma i kontakt med er kvinnor som var gravida 2009 och födde 2010 och som tog sprutan, hur har det påverkat er? ert barn? snälla om ni ser detta svara gärna eller inboxa mig så vore jag jätte tacksam, självklart får ni andra också kommentera detta också och komma med era funderingar kring detta.