Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer?
Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer? Jag och min sambon har försökt få barn i 1 år & 2 månader. Nu har vi äntligen lyckats!
Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer? Jag och min sambon har försökt få barn i 1 år & 2 månader. Nu har vi äntligen lyckats!
Jorå.mamma kan ha henne,är mer jag som är blödig å kommer sakna henne :p är en Jack Russell :)
Japp,minns inte exakt var i Kalmar dock haha :p
Världen är allt mindre än man tror!:)
Yes de är första barnet för mig och första barnbarnet/syskonbarnet i familjen :)
Åh :D men alltså ja har fått för mig man bara kommer se hjärtat ? Eller ser de ut som en bebis redan?;p
Kub är de man kollar efter Downs syndrom va?
Hur gör ni om det visar stor risk ?
Är jätte rädd att de ska ha skadat barnet att ja rökte fram tills ja visste :(
Haha okej! Dem är söta dem!!:) håller du ihop med pappan till barnet eller gör du detta själv?
Ne vi såg en bebis. Dock väldigt liten men ack en bebis :D
Hos oss var risken väldigt liten för Downs syndrom men tror jag hade behållit i varje fall. Det är ett människoliv och barn med Downs är himla härliga.. :)
2:a Barnet bf 17 juni än så länge .... :)
Själv e jag bosatt i Västervik
Japp men energiska ;)
Nä ja gör detta själv..berättade för pappan när ja fick veta förra veckan,han försökte tjata sig till att ja ska göra abort och sen dess har jag ej hört av honom alls..
Men hans förlust :)
Ååh Gud nu längtar ja bara ännu mer till ul ;)
Ja det är klart de är ett liv !
Men ja hade nog haft himla dåligt samvete om de va påverkat pga något jag ätit/druckit eller gjort (som rökningen) :/
Jag försöker iaf :)
Som ja sa till pappan,ja kan inte döda ett fullt friskt liv bara för ditt liv inte ska förändras:)
Det är ju jätte bra!:)
Men Gud va man oroar sig nu för missfall å dylikt ? Eller är jag den enda? Haha!:p
Inte haft blödningar eller något som pekar på de men nu är man så inställd på att ha kvar de så skulle verkligen bli sorgligt om de inte blev så:(
Kommer säkerligen bli värsta kycklingmorsan oxå haha :)
Nä precis,och abort är faktist väldigt hemskt å gå igenom oxh något man ångrar resten av livet:( men man ångrar aldrig ett barn ;)
Hua,ja man kommer nog aldrig slappna av förrän man får hålla i de,å då kommer all annan oro :p
Usch! Ja hade nog fått total panik om ja hade börjat blöda :/ men skönt att bm kunde konstatera en bebis iaf!:)
Ja ska på inskrivning på onsdag som sagt,längtar!:D
Vilken vecka är du i?:)