• erper

Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer?

Slutet av juni andra barnet

• erper
    Locas skrev 2012-11-26 20:55:10 följande:
    Jag försöker iaf :)
    Som ja sa till pappan,ja kan inte döda ett fullt friskt liv bara för ditt liv inte ska förändras:)

Det är ju jätte bra!:)

Men Gud va man oroar sig nu för missfall å dylikt ? Eller är jag den enda? Haha!:p
    Inte haft blödningar eller något som pekar på de men nu är man så inställd på att ha kvar de så skulle verkligen bli sorgligt om de inte blev så:(
    Kommer säkerligen bli värsta kycklingmorsan oxå haha :)
    Du verkar inte ha det allt för lätt.
    Men skit i honnom kör på bara, barn är det bästa som finns och som sagt ett fullt friskt barn är inget man gärna vill ta bort.

Oro för missfall, ja det är man ständigt tills efter v 12 i alla fall minskar en aning då men men.
    Det kom ju lite blod här för någon vecka sedan och det gjorde oss ordentligt oroliga.
    Var hos bm i förra veckan på inskrivning och då tog hon en titt och konstaterade att allt såg bra ut och att det inte hade kommit därifrån, hon konstaterada ochså att det tydligt syntes att det var barn på gång, skönt tyckte vi som varit lite oroliga.
    Nu väntar vi på Ul i kalmar i mitten av nästa månad det skall bli spännande.
  • erper

Nej men visst.
    NU blödde det inte så mycket utan mest så att man kunde konstatera att det inte bara var kiss så att säga, men man blir ju i alla fall lite oroliga, men det behöver vi inte vara i alla fall.

Här är det v9 nu typ.
    Vi klockede ju inte direkt. Så.
    Trode eg inte ens att det skulle ta sig den gången vi sa att nu testar vi en gång bara för att, så fertil kan man ju inte va, hade ingen koll på senaste mensen eller när äl skulle vara men vi lyckades tydligen pricka helt rätt. :D Så tydligen var vi väldigt fertila. Men det var bara bra för det hade mest varit jobbigt att vänta tills jul och börja. I alla fall så längtar vi till Ul i v12 så vi får en riktig vecka att jobba med.

Har nu kollat in Kärlekens mirakel och National Geographic Life Before Birth In The Womb
    Mycket bra filmer om var som sker.

• erper

Tror förövrigt att du kan vara lugn med tanke på rökningen.
    DS får barnen av andra anledningar då var det nog fel från början.
    Och har det gått bra såhär lågnt är nog allt som det skall.
    Rökning är iofs inte så bra men det är nog trots allt lugnt skulle jag tippa på.

• erper

Samtidigt kan man ju inte ro för vad man gör innan man vet något.
    Man kan ju i så fall bara ångra att man en gång började.
    Eller att man inte slutat tidigare.

Men dumt att grubbla för mycket.
    Det blir bra skall du se.

• erper

Vi kommer inte titta, jag känner att hela grejen förstörs då.
    Lite som att öppna julklapparna innan jul.
    Nej klämma och gissa kan man få göra men titta efter vilket fusk...

Alla gör givetvis som dom själva tycker är bäst. Men jag vill ha en överaskning jag.

Svar på tråden Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer?