Vi har sex och han är 30 år äldre, någon i samma sits?
Jag har haft en sexrelation med en 30 år äldre man i snart två år (han är dessutom gift)
och jag har börjat få känslor för honom, undrar om det finns någon i samma sits?
vad ska jag göra?
Jag har haft en sexrelation med en 30 år äldre man i snart två år (han är dessutom gift)
och jag har börjat få känslor för honom, undrar om det finns någon i samma sits?
vad ska jag göra?
Mitt ex var 29 år äldre än mig. Men han är just det, ett ex... inte fan lämnade han sin fru... så jag lämnade honom. Det jobbiga var bara att han var min bäste vän, och jag saknar honom fortfarande och tänker nästan på han dagligen fast det har gått 12 år...
Behöver du verkligen ställa frågan på ett forum för att fatta vad du BORDE göra?
Jag tror att du vet mycket väl vad du borde göra för jag har svårt att tro att du själv skulle uppskatta att din man knullade på någon annan brud i 2 år brud men tycker uppenbarligen att de är helt ok att delta i att göra så mot hans fru. Och jag tror att du nånstans i förvirringen fattar att kan han svika och lura sin fru (som han har betydlig mer historia med och uppenbarligen värderar mer än nån naiv ung brud som han tömmer pungen i då och då eftersom det är ändå henne han valt att fortsätta leva med) på det sättet i 2 år så kan/kommer han göra det mot dig med.
Jag tror att de du skulle behöva är samtal med en psykolog + gå grundkurs i etik.