• Bananapa

Varför är frisörer alltid så kritiska och kan inte hålla tyst om vad de tycker?

Jag måste bara säga lite vad jag tycker. 

Det här med frisörer är jätteknepigt.
    Ofta hamnar med folk man saknar kemi med eller så förstår de inte ens önskemål och vill fixa själva för de blivit så fåfänga.

Haft två frisörer som kränkt mig.

En som sade att jag inte hade en framtid och att det var förödande och tragiskt att en ung tjej som mig hade håravfall.
    "Hur ska du kunna fortsätta leva med detta".
    Hon sade att jag hade hemskt hår och att det ser inte riktigt klokt ut.

Den andra sket i att tvätta mitt hår innan och då jag frågade varför hon inte ville tvätta så sade hon att man måste boka tid för det? Jag sade sedan att jag bokat en klippning per telefon men det sket hon i. Sedan tog hon massor av kunder i kassan som ville köpa produkter trots det fanns frisörer lediga. Sade att mitt hår var fult och stripigt. Trots jag inte bett henne om hennes tankar och åsikter.
    Sedan så snackade hon i telefon två omgångar. Och lät mig sitta 1 timme och 50 minuter för en simpel toppning. Totaldissade mina önskemål. Jag såg ännu värre ut än när jag kom in. Med fetthjälm och massa äcklig spray och taskigt klippt.
    Sedan ville hon ha 100 kronor mer!!!!!! 
    Jag går aldrig mer dit. Hon jobbar på A6 salongen i Jönköping. Blond och smal. Otrevlig och dryg är hon! Gå inte dit.  

Mycket handlar om att frisörer tror att de är så jävla spännande och kunniga. 
    Satsa på empati och att göra håret friskt inte stylat.

Svar på tråden Varför är frisörer alltid så kritiska och kan inte hålla tyst om vad de tycker?