Varför är frisörer alltid så kritiska och kan inte hålla tyst om vad de tycker?
Fast att de vill kommentera hur flygigt och slitet håret är berör mig inte såå mycket, det värsta jag vet är ändå det ständiga bråket om färgningen!! Man betalar höga priser för det och det blir aldrig som man vill, jag fattar inte det.!!!
Innan sommaren gick jag till en ny frisör igen då min gamla var sjuk, och jag bad få mörkbrunt hår i gränsen till svart, det ärt skitsnyggt på mig för jag ser ut som snövit typ, blek hy och ljusa ögon, och alla i närheten tycker det är absolut det finaste håret jag någonsin fått till, och jag känner mig jättefräsch och snygg med det.
Fick jag det håret jag ville ha?? Tro det..
Neej, så mörkt kan du inte ha, nej nej, det ser inte fint ut.
Jo, ööh, JAG tycker det, min man går igång på det och alla vänner och i familjen tycker det är tufft och fint.
Nej, jag vill inte ge dig så mörkt hår, liite ljusare kanske blir bra.
Hur mycket liite ljusare.
Bara pyttelite...
Mumlar fan hit och dit och säger ja kör till då men försök våga göra det så mörkt du bara kan för ju mörkare desto glöadare åker jag utomlands imån.
Imån utomlands, men dååå sååå, håret bleks ju lått, du ska få det lite mörkare än jag hade tänkt.
Jaha, tack antar jag..
Vad var det för hårfärg jag gick därifrån med? Typ Jennifer Aniston ljusbrynt-honungaktigt. Jag blev så arg att när hon skulle börja klippa mig sa jag bara att du skulle våga röra mitt hår igen, betalade och sprang ut så arg att det nästan kom tårar..jag fattar bara inte varför jag inte kan få det jag vill??