Inlägg från: Anonym (knästående) |Visa alla inlägg
  • Anonym (knästående)

Män som får smisk och blir dominerade av sina fruar/flickvänner

Igår fick jag lov att tillfrdsställa henne. Hon hade klätt sig utmanande i body och stey-ups och lade sig på köksbordet. Jag fick lov att komma in i henne, länge.
    Sedan var det ned på knä för mig, smeka henne med fingrarna inuti och slicka henne länge och väl till hon kom.
    Som tack fick jag smaka hennes sträva saft i skvättar. Därefter var det jag som fick lägga mig på mage medan hon stack in ett finger i mig och drog min förhud över ollonet tills jag nästan kom.
    Därefter knäppte hon sin body fick jag följa henne in i sängkammaren, beordrades ställa mig på alla fyra där hon förberett med en dildo som hon smorde in och tryckte den in i mig och slog på vibratorn.
    Det gjorde mest ont då den var grövre än den hon brukar använda.
    Hon har en liten piska som fick göra sitt jobb mot mina skinkor, lår och rygg. Det är ytterst sällan hon använder den men igår var ett av de få tillfällena.
    Det gör mig förnedrad men samtidigt upphetsad att befinna mig i detta totala underläge, hon sexigt klädd och jag naken.
    Hon drog ut dildon igen och började smeka mig med handen medan hon piskade., en underbar kombination av njutning och smärta.
    Sedan rullade hon över mig på rygg, tryckte sitt strumpklädda knä mot min pung medan hon runkade mig långsamt, gång på gång till njutningens rand innan hon stoppade och lät mig ligga där och sukta medan hon somnade.

Svar på tråden Män som får smisk och blir dominerade av sina fruar/flickvänner