Inlägg från: lilja87 |Visa alla inlägg
  • lilja87

Trend med pappa på äldre dar?

Min pappa fick mig när han var 51 och min syster när han var 53 :) han hade fem barn sen innan.

• lilja87
    Geelda skrev 2012-10-04 20:44:09 följande:
    Lilja87, imponerande! Har du någon gång tyckt det varit jobbigt att ha en äldre pappa? Fördelar?

Jag tänkte inte på det alls när jag var liten :) han var inte ofta hemma pga jobb, men jag kommer ihåg att han nattade mig, läste sagor, spelade fotboll, lekte i snön osv. Precis som en yngre pappa! Han var så trygg och snäll...och jag kände verkligen av att mina föräldrar älskade varandra. Han hade vitt skägg och hår, och mina kompisar trodde att han var jultomten ;) massa bonus med en äldre pappa! Han dog när jag var liten men det var inte pga åldern. Saknar honom mycket.
  • lilja87

Jag skäms inte ett skvatt över min pappa. Han dog för 15 år sedan efter en misslyckad operation, och min mamma pratar fortfarande om hur mycket hon älskar honom. Jag är väldigt stolt över mina rötter!

• lilja87

Kan tillägga att jag är ihop med en man som är nästan 16 år äldre. Jag 25, han snart 41. Hade älskat honom lika mycket om han hade varit 51 :) och ja, det kommer eventuellt att bli barn :)

Svar på tråden Trend med pappa på äldre dar?