• s fia

Vart hittar jag en snygg cocktailklänning/partyklänning?

Hejsan!!

Jag siter just nu och  letar som en tok efter en perfekt klänning.

Jag och min vännina ska hålla i ett litet cocktailevent, med Sex and the City-tema. Och klädkoden är då cocktailklänning under tolkningen SATC..

Eftersom jag inte vanligtvis klär upp mig så ofta och detärndå är lite temaparty  så känns det extrakul att kunna ta utsvängarna.

MEN nu tillproblemet, jag hittar inte någon klänning som helt rätt!

Så snälla tipsa gärna om bra sidor på nätet med läckra klänningar.
    n
    Längre ner på denna länken har jag satt ihop ett litet kollage med klänningar... tyvärr fanns inge av dessa i min storlek.. så jag hoppas kunna hitta något liknande elelr ännu bättre 

http://www.mamafia.se/search/label/SATC-EVENT

• Svar på tråden Vart hittar jag en snygg cocktailklänning/partyklänning?
  • s fia

ojj så slarvigt jag skrev.. hoppas ni förstår mig trots allt

• frida79

Halens.se har massor av snygga i alla prisklasser Solig

BF - 12 februari 2013
  • s fia

sär skriven skrev 2012-09-24 22:18:15 följande:
    search.eim.ebay.se/

Ja där fanns det en himla massa! 

Frågan är bara hur de fungerar om man beställer utomlands...just med tullavgifter o sånt?

Denna nedan tyckte jag var lite söt.. frågan är om den verkligen ser ut så som på bilden elelr om de kommer hem något "billigt" krimskrams :-P     

Va tycker ni ananrs om den? Tänker den tillsammans med lite naturligt lockigt rufsigtt hår, lite Carrie stil men att bryta av det med lite ett par lite "hårdare" skor o väska..så det inte blir för sockersött?    

• sär skriven
    s fia skrev 2012-09-24 22:36:35 följande:

Ja där fanns det en himla massa! 

Frågan är bara hur de fungerar om man beställer utomlands...just med tullavgifter o sånt?

Denna nedan tyckte jag var lite söt.. frågan är om den verkligen ser ut så som på bilden elelr om de kommer hem något "billigt" krimskrams :-P     

Va tycker ni ananrs om den? Tänker den tillsammans med lite naturligt lockigt rufsigtt hår, lite Carrie stil men att bryta av det med lite ett par lite "hårdare" skor o väska..så det inte blir för sockersött?    

Just den tyckte jag inte alls om faktiskt, men det är ju du som ska bära den!

Jag har beställt ett par klänningar därifrån, båda har varit jättefina och enligt bilderna. Har aldrig behövt betala tullavgifter när jag köpt något, de skickas som regel som "gåva".
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • s fia
    sär skriven skrev 2012-09-24 22:37:36 följande:
    Just den tyckte jag inte alls om faktiskt, men det är ju du som ska bära den!

Jag har beställt ett par klänningar därifrån, båda har varit jättefina och enligt bilderna. Har aldrig behövt betala tullavgifter när jag köpt något, de skickas som regel som "gåva".

Hihi de e sant  Tur du är ärlig   Kikade lite mer på sidan och den såg inte alls ut sådär som på bilden :-/ Så jakten fortsätter...

Vad roligt at du varit nöjd med  dina köp... fick du vänta länge på leveransen? 
  • sär skriven
    s fia skrev 2012-09-24 22:41:46 följande:

Hihi de e sant  Tur du är ärlig   Kikade lite mer på sidan och den såg inte alls ut sådär som på bilden :-/ Så jakten fortsätter...

Vad roligt at du varit nöjd med  dina köp... fick du vänta länge på leveransen? 
    Nej inte speciellt länge, tror det tagit tre-fyra veckor. Det är inte farligt tycker jag!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • N3NN3

www.jenjenhouse.com/
    Min mamma beställde härifrån nu när jag gifte mig och hon var super nöjd. Hon beställde två St efter hennes mått (mätte sig själv) och de satt perfekt. Hon blev faktiskt positivt överraskad sa hon då hon tyckte att klänningarna var ännu vackrare i verkligheten när hon fick dem än vad de var på bilden.

Svar på tråden Vart hittar jag en snygg cocktailklänning/partyklänning?