Inlägg från: Jag och mitt mammaliv |Visa alla inlägg
  • Jag och mitt mammaliv

Vill helamma men sonen blir arg vid bröstet! Så ledsen!

Oh vad glad jag är att jag hitta hit!! Låter som min son! Har får ersättning 2 ggr på kvällen men resten av dygnet har jag kunnat amma sen 2 månader tillbaka men nu stökar han på dagarna, nätterna går fint!! Trodde han vill ha flaskan men kanske är han också i krångelperioden! Blir 4 mån i helgen!!

• Jag och mitt mammaliv

Ja jag vet men kan inte ta bort den för han blir inte mätt kvällstid! Har försökt ta bort den men resulterade i mkt skrik och viktnedgång... Så jag får hoppas det går ändå! Om inte så har han ammat 4 månader vilket jag tycker är bra nog med tanke på att han bodde vid bröstet första 2 månaderna ;)

• Jag och mitt mammaliv

Ja jag ammade min förste son i bara 5 veckor!! Grät floder över den misslyckade amningen men oj vad mycket lättare han var...sen är barn olika men jag känner nu att jag behöver bryta lillebrors tuttande innan han blir över 6-7 månader..jag är hans napp och det orkar jag inte med längre... Och j.vlar vad jag har kämpat med denna amningen...men nu har jag fått prova amma och sörjer inte längre äldste sonens misslyckade amning!! ;) fått lite revansch...men några fler barn blir det nog inte... Det här med amning är för påfrestande för mitt psyke!

Svar på tråden Vill helamma men sonen blir arg vid bröstet! Så ledsen!