Inlägg från: Mollyskrutt |Visa alla inlägg
  • Mollyskrutt

Mammor i Malmö sökes. 32- årig föräldraledig tjej till en tös på 8 månader söker andra mammor med sina små.

Hej Jag heter Lina och är en glad mamma till en glad liten tjej på 8 månader. Vi hade tyckt det var trevligt om andra mammor med sina små ville träffas och prata bebissnack och annat kul. Vi bor nära Värnhem och extra kul om ni också bor här i närheten, naturligtvis inget måste. Jag träffar idag tyvärr inga andra mammor på grund av att det är först nu jag känner vi kan börja hitta på saker utanför hemmet. Har nämligen varit väldigt jobbigt med lilla tösen som vägrat ligga/ sitta i vagnen och annat som gjort att man dragit sig för att delta i mammagrupper då man vet att amning, och sovning bara funkat hemma. Att det bara känts som ett stort besvär och skapat otrygghet hos den lilla att ge sig ut på sånna äventyr. Hör gärna av er. Vore riktigt kul att komma i kontakt med andra som går hemma om dagarna. Vi kan höras vid och prata lite här så vi lär känna varandra bättre först om ni vill. Ser fram emot nya bekanskaper nu i höst :)

• Svar på tråden Mammor i Malmö sökes. 32- årig föräldraledig tjej till en tös på 8 månader söker andra mammor med sina små.
Svar på tråden Mammor i Malmö sökes. 32- årig föräldraledig tjej till en tös på 8 månader söker andra mammor med sina små.