Inlägg från: babyJoline |Visa alla inlägg
  • babyJoline

Mammor i Stockholm!

Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!

• Svar på tråden Mammor i Stockholm!
  • babyJoline

Jag är snart 21 år och vi bor i Sundbyberg :) Hur gammal är du och vart bor ni? (=

• babyJoline

Hej vad kul att det är så många som har skrivit! :) Adda mig jättegärna på FB då chansen är större att jag är inloggad där x)
    Amanda Wiik heter jag där!
    Kram!

• babyJoline
    MMX2 skrev 2013-01-15 20:50:14 följande:
    Hej! Än till som gärna fikar, promenerar eller leker. Är 22år har en son på 1år. Vi håller till i Sundbyberg. Kom aldrig in i min föräldragrupp, inte för att jag bryr mig om hur gamla folk är bara man trivs i varandras sällskap men alla var runt 10år äldre än mig. Hoppas vi kan bli några stycken som tar tag i att ses och lär känna varandra.
    Vi bor i Sundbyberg vi med, kulkul! Det var samma för mig. Vi träffades några gånger men det rann ut i sanden tillslut ;P Men bitter för de e man inte haha :)
  • babyJoline

Ja det har vi säkert :) Brukar du vara på någon öppna förskola här i närheten? :)

• babyJoline

Hej Sanneswardhs!
    Vad kul att du skrev :) Själv bor jag i Sundbyberg med min 1 åring och har en till på g. Bf i juni :)

• babyJoline

Ja varför inte boka in någon träff någon dag? Är det några som är intresserade? :D

• babyJoline

Ja absolut! Vad sägs som någon dag nästa vecka? Och vad vill ni göra? Promenad, en fika, något annat? :)

• babyJoline

Ja det finns ju ändå massor att göra. Öppna förskolor, promenad, fika. Sen så finns det ju hemsidan www.barnistan.se där det finns massvis med aktiviteter om man mer är sugen på nått sånt :)

• babyJoline

Men åh så tråkigt! Är upptagen nu denna torsdag men hänger gärna med nästa gång :)!

Svar på tråden Mammor i Stockholm!