Mammor i Stockholm!
Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!
Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!
Jag är snart 21 år och vi bor i Sundbyberg :) Hur gammal är du och vart bor ni? (=
Okej :) Ja det är det, ni då? Har du FB? (:
Hej Carina! :) Har du fb? enklare att prata där :)
Hej vad kul att det är så många som har skrivit! :) Adda mig jättegärna på FB då chansen är större att jag är inloggad där x)
Amanda Wiik heter jag där!
Kram!
Ja det har vi säkert :) Brukar du vara på någon öppna förskola här i närheten? :)
Hej Sanneswardhs!
Vad kul att du skrev :) Själv bor jag i Sundbyberg med min 1 åring och har en till på g. Bf i juni :)
Ja varför inte boka in någon träff någon dag? Är det några som är intresserade? :D
Ja absolut! Vad sägs som någon dag nästa vecka? Och vad vill ni göra? Promenad, en fika, något annat? :)
Ja absolut, Söndag nästa vecka fungerar bra för mig med :)
Jag kan hela veckan och helgen. Inget speciellt planerat alls :) Ni då?
Ja det finns ju ändå massor att göra. Öppna förskolor, promenad, fika. Sen så finns det ju hemsidan www.barnistan.se där det finns massvis med aktiviteter om man mer är sugen på nått sånt :)
Men åh så tråkigt! Är upptagen nu denna torsdag men hänger gärna med nästa gång :)!