Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Rengbågsförsök?

Werty: gud så spännande! ( känns som jag missbrukar det ordet.. Men i brist på bättre;)) har sprutat två dagar, ska ta den tredje idag. Känner inte av något, svider o sticker lite tio min efter ja sprutat men annars inget, än ;) skall på koll på fredag så hoppas att jg iaf har några, så vi når äp. :)

• LiveYourDreams

Skall på vul imon o se hur jag svarar på sprutorna. Ser det bra ut borde vi ha äggplock i veckan som kommer :)

• LiveYourDreams

Har hört o läst att rubt 9mm e perfekt. :)

• LiveYourDreams

Skrevis: hoppas det blir en dominat follikel då :) tackar som frågar! Hade ca 6 äggblåsor mellan 11-14 mm o ungefär 16 som var 8-9mm. Skall på nytt ul på tisdag :) då borde ja kunna få en tid för äggplock med om de växer på :)

• LiveYourDreams

Skevis: kul o följas åt ju! Håller tummarna för många ägg här o två till er :)

• LiveYourDreams

På torsdag skall äggen skördas! Sen väntar transfer på lördagen så länge allt går bra då :)

• LiveYourDreams

Minmio: jag har vulat, frun jobbade ;) men gick bra ändå. Hade 5st på mellan 18-20 mm o ca 10st runt 14mm. Så förhoppningsvis lurar några fina äggisar där inne :) jag är så ung (säger min fertilitetsdotor iaf..;)) så vi ska testa med ett nu. Går det inte blir det två nästa gång :) fick förövrigt su kallelsen igår ;)

• LiveYourDreams

Syskonförsök: är 26. Blir 27 i början av nästa år :) hur ung är tjejen? :p vi har köpt trepack i danmark så vi kommer köra på där. Tar det kortet slut o inget hänt, då kommer vi använda su, men då försöka med min fru. :)

• LiveYourDreams

Annatr: vet inte om du kommer ihåg, men du o jag har pratat om gyn grönlund innan ;) vi har gjort våra fyra insem där. Skulle aldrig
    Göra en ivf där o aldrig fler än en sisådär 4 insem. E väldigt trevliga men e löpande bandet o de har väldigt dålig koll på hur det går för en osv. Nu när jag har något o jämföra med tycker jag de e sådär faktiskt.

• LiveYourDreams

Annatr: jämför med den danska klinik vi har nu. Det finns ingen uppföljning alls på gyn grönlund. Jag har tex inte hört av mig sen vår senaste insem o ingen har frågat hur det gått. Så undrar hur noga de är med att följa upp tex antalet barn en donator får ge upphov till. Ni kommer dit, anmäler er. In o välja donator i pärm, hoppa upp i stolen medan han hämtar strået. O sen insem på max två min o sen såfort det är insprutat hoppa ner o gå. Ingen ligga kvar tid eller så. Ganska kliniskt. Minmio: japp vi fick tid 6/12. Har hört om flera som fått vänta 1-2 månader på kallelse till kurator så do not worry :) hahahahaha satte ni upp den? :D

Svar på tråden Rengbågsförsök?