• Skevis

Rengbågsförsök?

Infiniity skrev 2012-11-01 15:45:10 följande:
    Nu kom den där dumma mensen :( för tidigt oxå.. släckte allt av det sista hoppet :/

Ny ÄL 13/11 och BIM 27/11

Lycka till alla andra som fortfarande väntar :)

Typiskt!! Så du bara lämnar mig i sticket nu Tungan ute

Nya tag... snart är det eran tur {#emotions_dlg.flower}
    DI försök nr 3 - BIM 3-6/11
  • Skevis
    werty skrev 2012-11-01 17:43:09 följande:

Vi använder triangelns mall och skickar den till sekreterarna, sen brukar de eller Kåre komma tillbaka med instruktioner. Som det verkar efter dagens VUL blir det plock på söndag och insättning på tis eftermiddag. Vi hade 9 ägg som borde bli tillräckligt stora för plock och ett antal mindre. Känns hemskt bra att vi åtminstone kommit längre än sist!! :)

Tjohoo vad bra, nu hoppas vi på att allt går bra på söndag och att guldägget finns på tisdag Solig

Måste fråga;
    Hur känns det att ha så många stora äggblåsor? Blir inte magen väldig spänd och öm?
    Vissa säger ju att "det känns"
  • Skevis

Idag har jag haft rejäla stickningar i livm. mitt på dagen, blodådrorna som jag märkte är väldigt tydliga nu och har ovanligt hög temp. Har legat på 37,5 konstant.
    Vi har pratat om test i morgon, MEN det blir nog måndag då vi inte vet när BIM borde vara.
    Jobbar hela helgen så väntan kommer bli uthärdlig iaf, kommer tanten kan jag fokusera på annat Obestämd

Vi vill ju att du finns.......Hjärta

• Skevis

Werty: Vi skickar positiva tankar ifrån norr {#emotions_dlg.flower} Lycka till och hoppas allt går toppen!

• Skevis

Har inte testat än och är på ÄL+15 idag.
    Inte en tillstymmelse till mens, inget ont eller rosa nånstans!
    Drömmer

• Skevis
    regnbågsbaby skrev 2012-11-03 11:15:01 följande:
    jaha....då är man tillbaka efter det nedriga missfallet då....känns fortfarande förjävligt att det hände....vågar inte tro att det ska kunna ta sig för oss direkt.... :/ cd 5 idag så det blir VUL på torsdag... 
    Kan inte ens börja tänka hur det ska kännas, hoppas att torsdagen ger er positiva svar och att det börjar lätta lite i sorgen{#emotions_dlg.flower}
  • Skevis

Godmorgon på er allihop!
    ÄL+17 och ingen mens idag heller Glad
    Men det blev heller inget test då jag fick jobba natt och kommit hem först nu.

Känner inget annat än massa stick och hugg, det känns mer em/kväll än på morgonen.
    Försöker räkna på BIM men det är omöjligt!!
    Eftersom Pergon brukar korta ner cykeln borde BIM varit i helgen, men min vanliga 30dgr cykel säger att BIM är på onsdag!?! Men då förlängs Lutealfasen och den brukar vara densamma 13-14dgr.
    Herregud vad man analyserar Skrattande 

Ska vi göra någon form av lista här i tråden?

Typ:

Skevis   DI 3  1:a barnet    BIM 3-7/11  

DI försök nr 3 - BIM 3-7/11
  • Skevis

Werty:
    Oj så många Skrattande säkert 5 extra för alla tummhållningar härinne Flört
    Skulle ni stanna kvar tills insättning, på hotell, eller hur gör ni?
    Det känns ju som om Guldägget kommer finnas där i högen!!
    Hoppas hoppas!!

DI 3 - BIM 3-7/11
  • Skevis
    regnbågsbaby skrev 2012-11-05 12:29:00 följande:
    Skevis jag tror att ni kommer plussa för jag kände så förra månaden när jag plussade.

Ja tänk om vi fick den lyckan, skulle vara helt otroligt!
    DI 3 - BIM 3-7/11
  • Skevis

God middag brudar!
    Gårdagen var dagen "from hell"
    Vaknade med världens förkylning, pöpptät överallt Rynkar på näsan
    Steg upp för att ta progesteron tabletten, tar ju den med en insättningshylsa, när jag drog ut den var det rosa/rött flytning (sorry infon) på hylsan!!!
    Skit-olle.. skit-olle.. skit-olle... tar ett billig-test = Toknegativt Gråter
    Jag har inte inbillat mig symptomen och har tom haft 37,4-37,6 konstant.
    Enda konstiga var att brösten slutade verka innan dag 14.
    Fick iaf bara lite brunaktiga flytningar sedan under dagen, så jag förberedde mig på mens alá jättemycket.
    Tog ingen tablett på kvällen (då brukar mensen sätta igång efter några timmar)
    Men inatt kom det INGENTING !?!
    Tog ett clearblue imorse och anade något, men tror även det är negativt eller spök.

Så nu väntas ny insemination för oss...tror jag!?!

FAN FAN FAN

DI 3 - BIM 3-7/11
Svar på tråden Rengbågsförsök?