Rengbågsförsök?
Vart bor ni?
Vart bor ni?
Japp! Vi bor 7 mil utanför Stockholm :)
Idag är brösten mer ömma igen och det gör lite ont i ena bröstvårtan.... Ngn sekunds illamående ibland och mer mensvärk och stick i brösten och livmodern känns som en liten boll.... Tydligen så har ja även bruna ringar tunt bröstvårtorna men jag ser inte d.. Haha
Just nu känner jag inget alls men men... Man kan ju alltid hoppas. Hur går det för er?
Skevis: nja det säga att kroppen är mer mottaglig direkt efter ett mf men vi fick vänta en cykel.. :/
Stort lycka till Skevis! :)
Idag ömmar brösten mer än igår men de har inte svällt upp något, det gör ont djupt inne i dom i körtlarna som sitter djupast ner. Detta börjar bli konstigt jag brukar inte ha ont i brösten innan mens dock inte heller denna PMS... Den ter sig inte som vanligt heller för vanligtvis brukar min PMS göra mig till en bitch helt men nu växlar jag och kan vara glad och trevlig men blir jag arg eller något går emot mig så blir det vulkanutbrott direkt.
Håller tummarna Skevis! Här är jag lite förvirrad....
Skevis: jag är förvirrad över min kropp, från att knappt ha några symtom till att ha väldigt ömma bröst+bröstvårtor vattniga flytningar lätt illamående ont i svanken och kittlande pulserande känsla i livmodern.... Känns nästan som förra gången nu men ändå vågar jag inte hoppas på för mycket...
Det drar och bränner i ena ljumsken ikväll... Konstigt....
Idag är det bim-3 enligt min mens app men bim-2 enligt Huddinge. Brösten är ömma och det kommer gul kladdig vätska ur ena bröstet och det pulserar i livmodern och jag har bara värk då och då som går upp i ena ljumsken och jag får förnimmelser av illamående ibland.... Igår spände det som bara den i brösten. Vågar dock inte hoppas för mycket.
Jag hoppas du har rätt! Jag har även ont som ischias i svanken som kommer och går och jag har bruna ringar runt bröstvårtorna.
Jag ska hålla mig till på onsdag jag vill inte bli besviken.... Jag har en lite udda värk i vänster äggstock som jag inte brukar ha.... Det sticker och molvärker till ibland... Det är den ända "mensvärk" jag har plus att det kittlar till ibland.
Ellerhur? det spänner lite i brösten och det gör faktiskt lite ont i äggstockarna men vet inte varför...
Nu känns det lite som att mensen ska komma men det är inte samma känsla.
Behöver inte känna efter för jag känner min kropp men skriver för att andra kanske känner igen.
Ljust rosa flytning idag är livrädd.... Kroppen säger en sak men flytningarna antagligen en annan.... Bim-2 (bim-1)
Jävla skitkropp!! 34000 åt helvete hann inte ens testa innan den jävla mensen kom jag orkar inte mer nu.
Jag har aldrig spottings ALDRIG men igår hade jag blodblandade flytningar som kom och gick hela em och kvällen vid 3 imorse var ja upp på toa och då kom det blod på pappret och vid 7 var det blod i bindan och i toan och då är det meningslöst att testa.... Känns fan som att det är något som jävlas med mig hela tiden för aldrig får jag vara riktigt lycklig! Förra gången jag var lycklig ja då fick jag missfall.... Jävla skitliv!!!!
Nu blir det nog IVF... Lycka till alla jag tar paus nu.