• Infiniity

Rengbågsförsök?

AnnaTr skrev 2013-01-07 20:10:00 följande:
    Håller alla tummar. Lycka till! 

Taaack :D:D
    erikalinnéa skrev 2013-01-07 22:47:00 följande:
    Infinity- hit hittade ni er donator? Är det du som insemineras? Tycker ni att allt känns helt okej och avspänt? Som sagt förra dygnet inseminerades min fru, tre ggr under två dagar. Ibland kändes det lite.. Konstigt för mig. Missförstå mig inte, vill inget hellre än få detta barn

Vi hittade vå donator på villhabarn.se, ni då? :)
    Det känns mer än okej :) Nu när vi gjort detta 4 gånger så har vi även byggt upp en relation med donatorn (i och med att vi uppdaterar om läget helatiden) vi känner att vi absolut hittat bästa möjliga och är supernöjda :)
    Yes det är jag som insemineras min tjej vill inte ha några burna barn (än iaf, jag jobbar på det).
    Hur menar du med konstigt? :) 
  • Infiniity
    erikalinnéa skrev 2013-01-08 06:59:13 följande:
    Med konstigt menar jag att det blir otroligt intimt, i allafall i vårt fall. Men donatorn med fru är trevliga och såklart otroligt snälla. Det blir bara en lite konstig stämning och mer intimt än på klinik, när man inte träffar mannen innan, och han inte befinner sig i samma hus och... Ja, får fram sperman. Men jag vänjer mig kanske! Vi hittade också honom på den sidan, det kanske är samma;)

Ahaa okej jag förstår :) Men du vänjer dig nog, för oss va de konstigt första gången nu går det enkelt, han kommer hit går in i badrummet och är där kanske max 5 min sen ger han oss sprutan och åker hem :)

Tror inte vi har samma för vår donator är ensamstående (ingen fru som du nämnde) men man vet aldrig :P
    Han har tidigare donatorbarn så några halvsyskon kommer vår bebis att få men så har jag vuxit upp (utan kontakt med dom) så jag ser det inte som något problenm :) 
  • Infiniity

Ojj vad jobbigt o åka så långt :/ vår donator åker till oss (han bor 4 timmar från oss)

Vi kommer att ha kontakt genom hela livet och vi lär väll träffas runt babyns födelsedagar ca en gång om året, men det kommer absolut inte att vara "pappa" utan vi kommer vara tydliga med hur det ligger till. Sen kommer vi använda honom även för framtida syskon :)
    Hur ska ni göra?

• Infiniity

Minimiålder - jag och min tjej får någorlunda samtidigt, diffar på 2-4 dagar :) du och din tjej då?

Kommer du att sluta med antidepressiva om du blir gravid? (För visst var det du som skulle bära?)

Jag åt antidepp under 2 år men slutade för 4-5 månader sen när vi började försöka :)

• Infiniity

Haha minimiålder??? Meddelandet skulle vara till dig MINMIO det var den här förskräckliga autocorrekten -_-

• Infiniity
    AnnaTr skrev 2013-01-15 09:45:24 följande:
    Infinity: Vart i resan befinner ni er? 

Jag har ätit antidepp pga en depression. har inga värre pms besvär :)

Jag är på ÄL+ 9 försök nr 4 så får se hur det slutar den här gången :) Tjejen vill tolka allt som grav symptom, igår pratade vi på telefon när jag va på väg hem från gymmet och hon frågade hur jag mådde varpå jag svarade utmattad och illamående, då vart hon glad och jag insåg hur hon tog det. illamåendet var givetvis för att jag tog ut mig så mkt, blir alltid så efter gymmet.

IMen idag och under några dagar sen har jag galet ont i bröstvårtorna funderar just nu på att värma en vetekudde eftersom att det käns som att dom ska trilla av när dom är styva :S  (villket inte måste betyda ngt då jag vill minnas att jag haft såhär förut nån gång innan mens, men man hoppas ju alltid) :)   
  • Infiniity
    AnnaTr skrev 2013-01-15 10:26:40 följande:
    Aha okej. Kan man äta antidepp när man är gravid? 

Åh, vad spännande!!! Visst är det så... att man gärna vill tolka allt som symtom! Men bröstvårtorna låter ju lovande... :) Håller alla tummar! När ska ni testa med gravtest?

Är det inseminationer ni gör, ostimulerade?  

Man kan göra det om det verkligen behövs men det bör undvikas så gott det går, bebisen kan bli sjuk när den kommer ut anars. Men för mig har det fungerat bra att sluta :)

Vi gör heminseminationer :) Vi ska testa på BIM 20/1 (har fått för muycket negativt på dom tidigare försöken) så jag inväntar BIM och blir det negativt inväntar jag mensen (som tyvärr ofta dyker upp ngn dag efter BIM) :(

Jag hoppas hoppas hoppas att den här gången DÅ är det vår tur :)  
  • Infiniity
    AnnaTr skrev 2013-01-15 11:42:22 följande:
    Skönt att det gått så bra att sluta! 

Heminsemination verkar spännande! Privat donator?

Hoppas innerligt för eran skull också!!

Ja men efter 2 år tycker man ju att man ska må bra :) känns ovant o vara så kännslig igen bara

Yes vi har en privat donator :)
    Här håller vi tummarna hårt för er med :) För alla i den här tråden ^^ 
  • Infiniity
    TFTC skrev 2013-01-15 15:16:27 följande:
    Infiniity: Vi håller tummarna! 😃

Taaack :) som redan sagt av dig och AnnaTr: Alla tummar för alla :D
  • Infiniity
    AnnaTr skrev 2013-01-15 20:27:01 följande:
    Jaa tycker att vi ska få varsin mage!

Jag kan inte instämma mer :)
Svar på tråden Rengbågsförsök?