Rengbågsförsök?
Vi har gjort 4 försök varav förra blev ett missfall i vecka 5.
Vi har gjort 4 försök varav förra blev ett missfall i vecka 5.
Syskonförsök: vi fick hjälp med första barnet på Huddinge Fertilitetsklinik somvi bara betalade 360 kr för..nu har vi gjort 4 inseminationer 8500 x 4
Vad bra att familjeliv postar hela inlägget oxså....
Syskonförsök: familjeliv raderade mer än halva inlägget.... :/ vi har betalat 34.000 för våra misslyckade 4 (räknat med detta) inseminationer och vår son blev till på ANDRA försöket så vi fattar inte varför det inte vill ta sig nu.... Vi tycker iaf att eftersom vi inte får köpa paket med inseminationer som i Danmark så borde man iaf få någon slags graviditetsgaranti...eller 50% av kostnaden tillbaka vid misslyckande.... ETT IVF kostar 30500 kr och det är pengar vi tyvärr inte har och det är ingen garanti att det blir en bebis ändå....
SUCK! Jag har haft PMS sedan äl+4 och detta är verkligen irriterande.... Är bara så jävla besviken på min kropp.... Jävla skitkropp!!
Barnlängtan79: jag känner mig inte alls gravid... Undrar hur det isf kan te sig så olika om det skulle va en graviditet... Nej jag brukar inte ha PMS såhär tidigt.... Jag bara stör mig skäller och fräser och känner mig allmänt bedrövad.... Jag känner av lite pirr och drag i ljumskar/livmoder men bara det och jag hade ont i brösten från äl till äl+6 sen har ja inte känt något alls i dom och inga bruna ringar runt bröstvårtorna heller.... :/
Enligt min mensapp om 8 dagar men jag ska enligt kliniken testa om 7 dagar...
Jag vet att jag har snöat in mig på hur det kändes förra gången men såhär tidigt hände det massor.... Men när ja tänker efter så kände jag Inge ting när jag väntade min första pojke för jag visste inte om att jag var gravid... Fick veta i vecka 7.
Jag vill köra med heminsemination men min fru vill inte för hon är orolig att donatorn ska ångra sig och vilja ha barnet senare och det är jobbigt med adoptionsprocessen och allt... Vi hade kontakt med en donator som precis skulle hjälpa oss men så ville inte frun och hon vill inte att donatorn vet vart vi bor heller... Någon som har fiffiga lösningar på det?
Någon som har någon lösning på problemet?
Infinitiy hur går det för er? Jag vill använda privat donator oxså spermierna lever ju längre än 24 h då...