• Lyckan 382

Men visst är det förjävligt att mensen ska hålla på och jävlas och vara både sen och konstig när man just gjort ett försök?! Klart man håller fast vid hoppet då! Var samma för mig första gången... Mensen 3 dagar sen och när den sedan kom var den bara konstig. Ja, så jag gick och hoppades. Men jag tror själva grejen kan röra till menscykeln. De allra FLESTA plussar ändå runt BIM och har man testat negativt och fått en blödning av något slag gör man nog klokt i att ställa in sig på nytt försök. Men lättare sagt än gjort... Var precis likadan själv! Man blir ju knäpp på det här.

• Lyckan 382

Tråkigt att det inte lyckades tjejer! Men det betyder INGENTING inför nästa försök, håll fast vid det!

• Lyckan 382

Repan, min rekommendation är att inte testa för tidigt. Blir det negativt så blir man ju helt hopplöst ledsen fastän hoppet egentligen inte är ute än. Men man får ju fundera över vad som skulle vara jobbigast: att se mensen eller att se ett negativt test, och sen låta det avgöra när man testar. Alltså, man kanske föredrar att testa innan mensen kommer så man är "beredd".

• Lyckan 382

Vadå, hur starkt är strecket? Om det är lika starkt som kontrollstrecket bör du nog göra ett graviditetstest till tycker jag. Du borde inte få stegring nu.

• Lyckan 382

Jaaaaa!! Grattis Repan! Jag VISSTE det! Nämen, allvarligt så har jag sagt till min sambo att jag faktiskt trodde du är gravid :) Jättekul!!!!

Svar på tråden Rengbågsförsök?