Inlägg från: regnbågsbaby |Visa alla inlägg
  • regnbågsbaby

Rengbågsförsök?

Vågar inte säga för mycket men brösten ömmar sedan ägglossningen....

• regnbågsbaby

Skevis: jag vill inte säga för mycket men brösten ömmar fortfarande sen ägglossningen/inseminationen och idag kände jag ett litet hugg ner mot livmodertappen med lite diffust obehag efteråt. Lite svid i äggstockarna ibland. Men vågar inte säga för mycket.

Skönt att det verkar gå bra för er håller tummarna för en lyckad insemination.

• regnbågsbaby

Skönt om man kunde glömma att man blivit inseminerad...minns ju fortfarande hur det kändes i kroppen förra månaden när jag var gravid men fick missfall... :/

• regnbågsbaby

Försöker tänka på annat men tänker bara på hur det kändes förra månaden då jag blev gravid.

• regnbågsbaby

Idag är en riktig pissdag vill bara gråta och skrika och är säker på att vi misslyckats igen... Det ömmar inte längre i brösten och det känns inte alls som förra gången.... PMS på äl+6 är väl inte så vanligt...har lite uvi känsla som irriterar lite...

• regnbågsbaby

Jag jämför med förra månaden när jag blev gravid men fick mf.... :/ försöker att i te tappa hoppet men det är svårt eftersom inget känns som då..

• regnbågsbaby

Känns hopplöst.... Inga känningar alls i brösten inga bruna ringar runt bröstvårtorna som förra gången.....bara lite pirr och kittel/brännande känslor som förmodligen är inbillade....förbannat oxså!!! ;(

Svar på tråden Rengbågsförsök?