Rengbågsförsök?
Vågar inte säga för mycket men brösten ömmar sedan ägglossningen....
Vågar inte säga för mycket men brösten ömmar sedan ägglossningen....
Skevis: jag vill inte säga för mycket men brösten ömmar fortfarande sen ägglossningen/inseminationen och idag kände jag ett litet hugg ner mot livmodertappen med lite diffust obehag efteråt. Lite svid i äggstockarna ibland. Men vågar inte säga för mycket.
Skönt att det verkar gå bra för er håller tummarna för en lyckad insemination.
Skönt om man kunde glömma att man blivit inseminerad...minns ju fortfarande hur det kändes i kroppen förra månaden när jag var gravid men fick missfall... :/
Påstår inte att du skulle ha glömt, jag önskar att jag kunde glömma det för ett tag.
Försöker tänka på annat men tänker bara på hur det kändes förra månaden då jag blev gravid.
Idag är en riktig pissdag vill bara gråta och skrika och är säker på att vi misslyckats igen... Det ömmar inte längre i brösten och det känns inte alls som förra gången.... PMS på äl+6 är väl inte så vanligt...har lite uvi känsla som irriterar lite...
Jag jämför med förra månaden när jag blev gravid men fick mf.... :/ försöker att i te tappa hoppet men det är svårt eftersom inget känns som då..
Känns hopplöst.... Inga känningar alls i brösten inga bruna ringar runt bröstvårtorna som förra gången.....bara lite pirr och kittel/brännande känslor som förmodligen är inbillade....förbannat oxså!!! ;(
Det blir nog inga fler försök för oss....fan vad jag känner mig bitter..
Pengarna rinner iväg.... Jag tror att vi har misslyckats denna gången