• tungmetall

Rengbågsförsök?

Jag tycker oxå det är såå jobbigt att vänta, tiden har aldrig gått så sakta. Samtidigt är jag rädd för att testa för om det inte visar plus (vilket inte är så stor sannolikhet eftersom det är första insemineringen men ändå). Men inser att det inte är någon ide att tänka för mycket, även om tankarna kretsar om detta hela tiden.. Tror man kan bli knäpp av detta..

• tungmetall

Repan; vi är nog lika knäppa då ;)

• tungmetall

Det ska vara bättre med morgonurin sägs det.. Blev det testat för dig idag tusenliljor? Vi skulle börja tjuvtesta idag och vaknade med mens......

• tungmetall

Jag fick ju mens imorse, satte i en tampong och när jag tog ut den var den helt blodfylld vilket var vid 13-tiden.. Sen dess verkar mensen vara slut för det kommer inget mer blod.. Är jag knäpp om jag tror att det kan vara en nidblödning? Kan en nidblödning vara mensliknande?

• tungmetall

Vi får alla som inte lyckades nu se framåt och hoppas nästa gång. :)

• tungmetall

Tusenliljor: ja visst fick jag det :(

Till er andra; Håller tummarna för er! :)

• tungmetall

Skönt att höra det om stressen, att det inte påverkar. :)

• tungmetall

Vi tog äl-test nu ikväll och det börjar bli en stegring.. Problemet är ju bara det att min mens slutade igår. Kan det verkligen vara dags för ägglossning nu? Det ska ju egentligen va om 14 dagar...

• tungmetall

Jag tog ett gravtest oxå men det visar inget. Så får väl testa på morgonen imorn oxå, är äl-testet positivt så får jag ringa fertilitetsmottagningen. Detsamma gäller ju om gravtestet skulle vara positivt. Alltså jag blir så förvirrad.. :p

• tungmetall

Vi tjuvtestade ca 10 dagar efter inseminering första gången. Nu har det gått 17 dagar efter insemineringen...

Svar på tråden Rengbågsförsök?