• Infiniity

Nu kom den där dumma mensen :( för tidigt oxå.. släckte allt av det sista hoppet :/

Ny ÄL 13/11 och BIM 27/11

Lycka till alla andra som fortfarande väntar :)

• Infiniity
    werty skrev 2012-11-01 17:44:11 följande:

:( Var det första inseminationen?
    Aa så än så länge är jag ju inte utledd på det :) Bara o börja om
  • Infiniity

Regnbågsbaby - ååååh va roligt då inseminerades vi på samma dag :) jag ligger i denna stund med benen i högläge och hoppas på att dom små ska hitta rätt :D lycka till :)

• Infiniity

Regnbågsbaby - Jag låg oxå ca en halvtimme, vi gör ju heminsemination. Vi har BIM 27,e ni då?

• Infiniity

Skevis - jag har inga som helst känningar alls faktiskt, men det är skönt för förra månaden gick jag och analyserade exakt allt som hände mig och dagarna släpade sig fram då men denna gång har jag lyckats hålla mig till inställningen att "lyckas det så gör det" och faktiskt inte tänkt så mycket på det och då går ju tiden snabbare :)
    Hoppas du oxå kan börja den jobbiga BIM väntan snart då :)

• Infiniity

Regnbågsbaby - jag har ju då inte glömt bort att jag inseminerats... Tänker bara inte på det! Ingen idé att gå och stressa över om jag blivit gravid eller inte för det är endå inget jag kan påverka, svaret kommer senare och så länge fokuserar jag på annat! Men jag har knappast glömt!

• Infiniity
    regnbågsbaby skrev 2012-11-17 16:35:27 följande:
    Påstår inte att du skulle ha glömt, jag önskar att jag kunde glömma det för ett tag.

Okay, men läs en intressant bok då? tiden flyger då och så kanske man går med tankarna mot boken istället, ett bra knep som funkar för mig
  • Infiniity
    Skevis skrev 2012-11-18 13:00:19 följande:
    Håller med om att det är en jobbig väntan, enda positiva är att OM det inte lyckas är man nära nästa försök.
    Visst har ni kortare cykel än vi? Eftersom ni "ligger lite före"?
    Tog ÄL test idag än fast jag skulle börja tisdag enligt kliniken, det var såklart  negativt men det är bra att ha negativt innan positivt så man vet att man inte missat. Vi får se till veckan vad testen säger....
    Jaa men det är på något sätt liiiite lättare den här månaden än förra :) Kanske för att förra va första försöket och man hade riktigt höga förväntningar då!? 
    Min cykel är i snitt på 26 dagar :) vad snittar ni på?

Jag ska hålla massor av tummar för er :) 
Svar på tråden Rengbågsförsök?