Rengbågsförsök?
Lycka till Skevis, håller tummarna att allt går väl.
Lycka till Skevis, håller tummarna att allt går väl.
Mens idag. Även om jag visste det känns det supertungt. Vi ska på semester på höstlovet så kommer missa nästa ägglossning. Kanske lika bra att få en paus men idag känner jag inte alls för att ge upp. Fan vad jobbigt ändå.
Tack för all sympati. Vi har bara berättat åt en kompis att vi försöker och jag vill inte gnälla till henne hela tiden. Skönt att jag kan göra det här.
Skevis, jag tror absolut på tredje gången gillt. Jag har alltid sagt att då ettan kom på första, tvåan på andra, så kommer trean på tredje. Hoppas bara nu att du får ett plus på ert tredje försök först.
Det är spännande att läsa om hur ni andra går till väga. Vi har ju bara äl-testat och kört. Det gick bra med de två första men funderar nu ifall även vi borde göra något mer. Jaja, vi får fundera lite till.
Åh Skevis och Ifiniity, hoppas ni får plus nu. Här tar vi ju en månads paus så får hålla tummar åt er istället.
Så, tillbaka efter en månads paus. Vi var ju bortresta precis när jag hade ägglossning och var tvungna att hoppa över en månad. Både skönt och jobbigt samtidigt. Grymt att bo på hotell och inte kunna tillverka barn när så många andra ungar har blivit tillverkade just så.. Skönt att faktiskt längta till mensen och att slippa känna efter konstant.
Nu fick jag mens igår och så åker jag till Storken om ungefär två veckor. Kul igen, tyvärr dyrt just i jultider men det blir ett besök i december och hoppas på plus i julklapp.
Plus måste det även bli för er andra snart. Nu har vi haft denna tråden i flera månader utan ett plus (jo ett missfall men det är inget roligt) nu ska det bli en positiv tråd!
Nej vad tråkigt regnbågsbaby. Skit skit skit.