• Infiniity

Rengbågsförsök?

Tusenliljor beklagar så jätte mycket men nästa gång är det eran tur!!

• Infiniity

Åh grattis littlepinkstar vamysigt med två

Tusenliljor jag håller tummarna till tusen, den här gången är det er tur :)

Själv får jag nog veta könet på min lilla sprattel apa på fredag :D läääääängtar!!!

• Infiniity

Tusenliljor: förstår vad du menar då blir man mindre besviken utifall det inte är ngt :(

• Infiniity

Tjejer nu har jag vart på RUL och allt såg fint ut och jag har en liten tös i magen :)

• Infiniity

MinMio: tack så jätte mycket känns helt underbart.

Nej hon dummade sig mer och vi gick skilda vägar och hon har redan ersatt mig med en annan... Det gör mig väldigt sårad och förtvivlad... Hur kan man bygga upp en framtid med någon och sen bara lämna den? Detta har fått mig till att tvivla på om hennes kärlek till mig var äkta...

I framtiden hoppas jag på att träffa någon ny men just nu behöver jag sörja och komma över henne och så ligger all fokus på babyn just nu :)

• Infiniity
    werty skrev 2013-08-07 11:11:43 följande:

Jag vet inte om någon minns oss, längesedan vi skrev nu. Efter många försök och slutligen IVF i Danmark har vi plussat med bf 21 januari. Den värsta oron har lagt sig, kanske blir vi mammor tillslut ändå!

Jag minns er :) stort grattis till er :D
  • Infiniity

Hej hej allihopa

Nu vet jag inte om någon minns mig här... Det var evigheter sen jag va aktiv i tråden men fick för mig att kika in

Jag fick min lilla flicka den 7 november och förlossningen tog 22 timmar, skull lätt kunna föda barn exakt nu igen ;P det coolaste jag någonsin genomgått!

Grattis till alla gravida och alla som fått sina gryn och till er som försöker: kämpa på, snart är det er tur :D

• Infiniity
    Lyckan 382 skrev 2013-12-31 21:39:44 följande:
    Grattis Infiniity! Jag minns dig, vi hängde här samtidigt :) Vi fick vår lilla son den 27:e september.
    Ååh va mysigt :) o allt rullar på bra? Just nu fasar jag inför 3 månaders vaccinet som det snart är dags för :|
  • Infiniity
    Varärstorken skrev 2013-12-31 11:01:30 följande:

Grattis Infinity! Så roligt att förlossningen gick bra.

SannaM, jag har hört talas om att den ickegravida får graviditetssymptom ibland. Lite som sympati ;D

Tjejer kan ju synka ihop sina mensperioder så varför skulle inte graviditetshormonerna påverka dig.

Tack så mycket :)

Hur går det för er?
Svar på tråden Rengbågsförsök?