Inlägg från: Varärstorken |Visa alla inlägg
  • Varärstorken

Rengbågsförsök?

Hej tjejer!

Läkaren konstaterade att Jag är lite överstimulerad och har vätska i buken.

Men läkaren tyckte att jag såg så pigg ut så jag fick tillbaka ett fint embryo idag!!!!

Av mina 20 ägg hade 11 befruktats och de har fryst 6 stycken.

Känns som ett bra resultat. Nu är det bara att vänta och se!

• Varärstorken

Jag har också gått upp 5 kilo. Höll på att smälla av när jag fick ställa mig på vågen innan äggplocket.

Nu är jag dessutom rejält gasig och uppblåst av progesteronet så jag ser seriöst höggravid ut!

• Varärstorken

Jag tror att det är mest vätska, speciellt eftersombåde du och jag blev lite överstimulerade.

Får jag verkligen hoppas.....

Men det borde vara det, min mage står rakt ut och ligger inte i bilringar sm den borde gjort om de var fett....

• Varärstorken

Å bra tungmetall, då kan vi ju konstatera att det är ivf medicinen som ställer till det för oss viktmässigt.

Ja, det där progesteronet..... min mage är inte glad!

• Varärstorken

Vilken ruvardag är du på? Är det 12?

Hoppas att det bara är en liten obetydlig blödning. Håller tummarna! Kram

• Varärstorken

Nej så tråkigt tungmetall! Låter inte bra att det gör så ont! Det skulle jag nog kolla upp om jag vore du.

Skickar tröstkramar

• Varärstorken

Skickar tröstkramar till er tungmetall och ljusskimmer!

Vad säger läkarna om att ni får ut så få ägg? Ska de byta hormonpreparat till nästa gång? Ni skulle få en annan ägglossningsspruta iaf eller hur var det?

Hoppas att det går vägen för er i höst! Har ni börjat fundera på en plan B?

Kram

• Varärstorken

Det är jättebra resultat avokado. Men jag förstår känslan, man vill ju ha 100 fina embryon i frysen för att känna sig lite säker.

Hoppas att ett är guldägget. Får du sätta in i nästa cykel?

Svar på tråden Rengbågsförsök?