• Fröis

Rengbågsförsök?

Hej,

Vi gjorde insemination i förrgår. Jag har känt mig uppblåst och haft brunaktiga flytningar vilket inte känns bra :/ hur har det varit för er? Är detta bara min ägglossning och ett tecken på att det Inte fungerat? Dela gärna med er! Så otroligt spänd och orolig!

• Fröis
    Avokado skrev 2015-01-30 08:08:33 följande:
    Var det första inseminationen? När jag gjorde min första inseminatiom fick jag jätteont i magen och bruna flytningar. När jag pratade med barnmorskan sa hon att det är större chans att kroppen reagerar som om den attackerats av främmande objekt nör det är första gången spermier finns i kroppen. Jag hade inte haft sex med någon man så det var ju så. Tydligen efter första gången så blir kroppen van och har lärt sig att den inte behöver stöta bort spermierna. Jag blev gravid på andra försöket (mf), så kanske var det som hon sa. Hoppas det går bra för er!
    Ja det var första inseminationen och  jag har inte heller haft sex med någon man så det lät ju inte så positivt Obestämd Dock så har mina flytningar blivit vita nu ( ursäkta äcklet som pratar om flytningar) ;) Men jag känner mig inte så positiv. Det är bara att vänta och se helt enkelt. Men självklart vill man ju leta efter tecken på att man har fel och veta hur andra haft det, om det är normalt med fytningar efter en insemination över huvud taget osv..
  • Fröis

Hej!

Är det någon som har testat neg bim-2 och sedan trots allt fått positivt senare? Jag var så dum att jag testade idag och det var ju såklart neg. :( Men man vill ju leva på hoppet att det kanske trots allt fungerade denna gång. Har inte en enda känning dock.

• Fröis

Hej,

Är det någon som tar levaxin och som sedan använt pergotime? Kan man ta det tillsammans? Hjälp! Vi känner oss alldeles hopplösa.

Svar på tråden Rengbågsförsök?