• Doppiavu

Rengbågsförsök?

Lyckan 382 skrev 2014-11-21 16:41:21 följande:

Hej! Jag undrar om det är någon som gjort försök i Örebro nyligen och vet hur lång kö de har ungefär? Alltså, hur lång tid det tar att få påbörja DI? Stämmer det att de tar emot egenbetalande utomlänspatienter? Även för första barnet? Tack! :)

Jag gjorde en insemination i november i Örebro! De har max 3 månaders väntetid på att processen ska börja! Vet inget om utomlänspatienter faktiskt... 
  • Doppiavu
    Lyckan 382 skrev 2014-12-03 20:42:00 följande:

Hoppas det tar sig om ni inte fått veta än?! :)

Det gick på första försöket ;)
  • Doppiavu
    Hoppfullt skrev 2014-12-09 16:54:21 följande:

Vi har plussat! Min sambo fick ett plus idag vilket jag aldrig trodde skulle ske. :)

Vi har varit i Danmark och gjort 5 försök tidigare, jag 3 och hon 2. Den här gången testade vi heminsemination istället och det funkade på första försöket! :)

Var bara tvungen att skriva av mig lite, det känns lite tidigt att gå ut med det på Facebook. :)

Men grattis, vad härligt!! Vilken vecka är ni i nu då? Jag tyckte också det kändes lite tidigt så därför skrev jag här istället ^^
  • Doppiavu
    Hoppfullt skrev 2014-12-09 18:14:42 följande:

Tack!

Appen säger vecka 5. 4 veckor + 2dagar. :)

Och jag är i vecka 6 (5+4 dagar). Väldigt nära varandra alltså!
  • Doppiavu

Jag blev gravid på första försöket, är nu i vecka 14 :) tiden går ju alldeles för sakta i början, men det är bara att hålla tummarna!

Svar på tråden Rengbågsförsök?