• schtajn31

Rengbågsförsök?

Det är skönt att läsa om er som är i samma sits som en själv. Jag och min sambo (sambon ska bära) har gjort fyra inseminationer på storken utan positivt resultat. Vi står även i kö till Sverige men eftersom väntetiden är lång kör vi på storken så länge. Senaste misslyckade försöket va i början av oktober. Vi försöker nu få kontakt med någon privat gynklinik i Sverige för en koll av äggblåsor och om hormoner skulle va till någon hjälp innan vi gör nästa försök. Någon som har haft kontakt med nordic ivf klinik i Göteborg? Eller någon annan bra klinik i västra götaland?

Håller tummarna att det går bra för alla er andra Glad 

• schtajn31

Werty - Har faktiskt ingen aning om vart den ligger i Göteborg, men borde ju va den ni varit på då isf. Kan ju inte finnas så många ivf kliniker där? Rätta namnet är ju nordic ivf center såg jag nu Skevis - Tror vi har över ett år kvar i kön, men är inte helt säker (sambon som har koll :p)

• schtajn31
    Skevis skrev 2012-10-24 01:27:28 följande:

Oj vilken kötid, är det billigare med försök hos er?
    Vad kostar DI och IVF?

Ja om jag inte minns fel så är kötiden upp mot två år.
    Tror det går som sjukvård, att vi får ett visst antal inseminationer och ivf för samma som vanlig sjukvård. Sen efter att man använt upp de försöken kostar det en del, vad det kostar då kan jag inte säga
Svar på tråden Rengbågsförsök?