• Anonym

Avsugning långt ner i halsen, teknik??

Öhh, VILL du det då? Eller gör du det för att behaga mannen med kuken?

• Anonym

Jag själv har inte problem med det iaf! Jag hade kunnat svälja en stor slang om det hade varit så! ;) men en viss teknik krävs... Andas rätt genom näsan o slappna av i halsen... Tro du omedvetet fokusera dina tankar fel.. Att du har en stor kuk i munnen o rädd/känner obehag för att kanske råka spy eller kvävas! Släpp pressen på dig att du ska vara perfekt för din man o måste ta den hela vägen ner! Ta den så långt som du känner är okej, o öva på det o sen så småningom gå lite länge när du Lärt dig tekniken bättre! Något som du kan prova med som ge de flesta killar/män lite extra njutning Är om du växlar mellan att ta den i munnen o suga är att sen slicka från toppen ner mellan pungkulorna o leka lite försiktigt med dom med läpparna o tungan O förbi en liten bit så du nästan är på anus eller nuddar där ibland med tungan, o motsatt riktning! :)

• Anonym
    Anonym (älskar behaga) skrev 2012-09-14 18:32:58 följande:
    Öhh, JA, jag suger iaf av min kille för att behaga honom = ge honom njutning, men det betyder inte att jag inte njuter samtidigt!

Din beskrivning på en avsugning låter som en riktigt dålig avsugning, tycker även jag som tjej, så hoppas inte för din mans skull att det är en avsugning...
    tummen upp
  • Anonym
    Dominant skrev 2012-09-11 23:08:02 följande:
    Om hon inte ville så skulle hon inte göra en tråd där hon rådfrågar om hur man gör.

Det bästa är hur som helst träning, testa att exempelvis borsta tungan längre och längre bak varje gång du borstar tänderna, så kommer du relativt snart att vänja dig.
    Fyfan va äckligt!!! Varför vill man ha en balle i halsen???? Helt jävla sinnessjukt!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-14 22:53:05 följande:
    Fyfan va äckligt!!! Varför vill man ha en balle i halsen???? Helt jävla sinnessjukt!!!

Tyck du det. Jag älskar att ta kuken djupt ner i halsen. Så då är jag väl sinnessjuk då, alltid lär man sig något nytt på FL!
  • Anonym

Här är lite tips!

1. Var upphetsad och eggad att tillfredsställa honom (viktigt)
    2. Sitt på knäna/huk medan han står upp och sug underifrån
    3. Gör det i din takt, iaf till att börja med
    4. Håll munnen öppen och avslappnad.

• Anonym

Verkar som en del tycker det är upphetsande att sug långt ned i halsen. vad är det som ni tycker är upphetsande med att göra det?

Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??