Någon 43 åring eller äldre om lyckats bli gravid m syskon och därmed fått två barn efter 40
Gärna facebook grupp:)
Gärna facebook grupp:)
Hej LinneaSvea! Tror jag sett ditt namn i någon annan tråd också... blir lite yr i mössan av alla dessa trådar igen då jag 2004-2009 var van vid en enda tråd där vi höll till vi 35+ are som försökte få barn då... Nu är det så många olika trådar under både Planerar Barn och Svårt att Få Barn och jag tror tom jag svarade i en tråd för 40+ under Gravid fast jag inte är det! Haha, jag söker väl med ljus och lykta efter trådarna med oss gamlingar i!
Unga kvinna LinneaSvea - säger jag som är 2 år äldre än dig! Jag tror det kommer att gå bra! Har du kollat dina sköldkörtelvärden TSH, Fritt T4 och FRitt T3 och har du varit hos Gyn och hon har kollat dina värden om du hamnat i menopaus? Kan vara bra att göra! Jag opererade bort min sköldkörtel 2011 och har hemska symptom av detta fram och tillbaka då sköldkörteln styr så mycket i kroppen som hjärta, ämnesomsättning och även är starkt kopplat till övriga hormoner... Jag kollade mig hos Gyn 2013 för att se ifall jag hamnat i klimakteriet, inte för att försöka bli gravid utan för att jag hade så hemska symptom - men det visade bara att jag ännu hade ägglossning och inte var i närheten av menopaus/klimakteriet! Men det var då, det är ju nu jag kommit på att vi kanske ska försöka...