• Katt12

Någon 43 åring eller äldre om lyckats bli gravid m syskon och därmed fått två barn efter 40

Håller med weeme, har man försökt länge orkar man inte uppbringa passionerat sex i tid o otid. Dessutom har många av oss äldre barn sedan tidigare och det är ofta ett pusslande att få till något överhuvudtaget. Då är ÄL testerna toppen tycker jag. Dock märker jag att (har även läst detta) LH stegringen är kortare nu när man är äldre och jag måste därför testa både morgon o kväll för att inte missa.

• Katt12

Förstår dig precis, Emma! Är 69a och försöker få en trea, absolut sista chansen... Tänk om du har sånt flyt att du lyckas nu direkt, vore ju fantastiskt.

• Katt12

Ja usch det är trögt nu..! Märkligt att kroppen är konstruerad så att den fortsätter producera ägg men av så dålig kvalitet att det inte kan bli barn. Ser så hoppfullt ut med den glada ÄL gubben, men sen kommer pms symtomen för min del redan efter ett par dagar, innan ett ev ägg ens haft chansen att fästa... Blir nog ÄD för vår del även om jag brottas m många tankar om att "folk" (om man nu skulle lyckas) kommer tycka att det är konstigt att man inte bara uppskattar mer egentid i stället. Men tyvärr är det inte det jag längtar efter:(

Svar på tråden Någon 43 åring eller äldre om lyckats bli gravid m syskon och därmed fått två barn efter 40