Söker du en Doula?
Hej hej! Jag heter Åsa, är doula och förlossningspedagog. Det här är en tråd helt i min smak!
Vad för slags utbildning bör man ha?

Hej hej! Jag heter Åsa, är doula och förlossningspedagog. Det här är en tråd helt i min smak!
Har ni vänner som också vill bli doula får ni gärna tipsa dem om vårens doulautbildning i Göteborg! Info hittar man på ODIS hemsida eller om man följer länken nedan!
Vill DU bli doula? På ODIS hemsida hittar du information om doulautbildningar runt om i landet!
Själv har jag doulajour och väntar på telefonsamtal! Wiiiiiiiiiiiiiii!
Haha, inlägget hamnade i fel tråd.. Nåja, det tål att upprepas att det finns doulautbildningar!!! Fler doulor åt folket!!!
Nyfiken på hur det kan gå till på en doulautbildning? På TV4 ikväll får ni se när Maria från Familjen Annorlunda går vår kurs! :)
Inför den internationella doulaveckan, World Doula Week 22-18 mars, kontaktade jag och min doulakollega här i Alingsås våra lokaltidningar för att sprida informationen om vad en doula är! Här kan ni läsa om oss:
alingsastidning.se/nyhet_visa.asp&sidnamn=ALINGS%C3%85S
Vi kommer också att ha doulainformation torsdagen den 28/3 då vi berättar om vårt jobb, hur ett doulauppdrag kan gå till och vad det innebär att få doulastöd! Vi ger även tips på bra böcker att läsa inför din förlossning samt har fina erbjudanden! Och är du nyfiken på att själv bli doula berättar vi hur du går tillväga!
www.facebook.com/events/128353364015985/
Har ni några planer för doulaveckan?