mikrovågsugn eller inte?
Att barnet fick ont i magen för att maten var värmd i micron är inte troligt , det var nog en annan anledning
Att barnet fick ont i magen för att maten var värmd i micron är inte troligt , det var nog en annan anledning
Vattenkokare med ställbar temperatur har vi till ersättning o välling , värma hälla upp i med pulver skaka , klart på några sek
Mina barn har aldrig haft problem med 40 grader , det är inte varmt så det inte går att dricka då
Sen spelar det väl mindre roll om du blandar först o värmer sen eller som vi värmer vatten i blandar sen ??
Tar ju typ en minut Max att värma vatten blanda o skaka om ens en minut !
Jo tycka får du vissten att hävda att det är enklare o snabbare är ju inte sant :)
Jo jag har micro o har använt den till det oxå men att blanda flaskor för att sen värma i micro var både krångligare o tog längre tid o det var ett tips till TS att skaffa en vattenkokare men då påstår du att det är krångligaren o tar längre tid
Inte var det jag som startade debatten
Fl folk , dom startarvwn debatt o sen skyller på att andra gör det när dom inser att dom har fel :) Ha en bra helg själv !!
Jag har nyss blivit medlem efter 2 år uppehåll från fl så så många är det nog inte du
Varför påstår du då att jag är med i många trådar ????
Det var tal om strålningen för typ 10-12 år sedan när min son var liten o vi värmde i micro
Vi köpte våran på Ellos , vet att det finns med ställbar temperatur på Elgiganten oxå