• Finis

Försöker och försöker - hon vill men sen dissar hon mig

Det är uppenbart att den där massagen INTE är vad hon vill ha just nu. Prova att be hennefundera på vad hon vill ha. Om hon inte vet får ni försöka prova er fram. Kanske har hon känt sig ratad länge och nått har hänt med dynamiken mellan er. Hon har kanske blivit osäker, illa till mods. Förstår att du gärna ger upp och tar ett steg tillbaka men jag tror nog att det stjälper snarare än hjälper. Men ingen orkar ju hur mkt som helst, inte hon heller...
    Lycka till!

• Finis

Hålla hand. Fotmassage i soffan. Massera axlarna påklätt när hon sitter i köket. Be henne lägga huvudet i ditt knä och smek hennes hår. Be henne krypa upp i famnen i soffan och håll bara om. Typ sånt.
    Oljemassage och duschar är ett tydligt NO just nu. Det kan ta tid.

• Finis
    Anonym (Dissad) skrev 2012-08-28 20:38:10 följande:
    Gråter Naturligtvis skulle jag ha sagt så. F-n... det kom inte ord.  Känner mig så nere.
    Kram på dig!

Har ni funderat på rådgivning? Knappt jag vågar säga det...men tror du hon kanske träffat nån annan...? *förlåt*
  • Finis
    Anonym (Dissad) skrev 2012-08-28 21:16:33 följande:
    Hm. Ja, jag är ju inte hundra på att hon inte har träffat någon. Jag är inte hundra på något längre.

Hon ringde nu. Det började bra men slutade så fel.. så fel ...så fel...  jag tror detta kan vara början på slutet.
    Oj då, vad hände? Men du, det är bra att NÅTT händer, ni kan inte fortsätta lunka på som innan när ingen är nöjd. Vad händer nu?
  • Finis

Åh din stackare. Skickar jättestor kram. Tveka inte att skicka pm om du vill.

• Finis

Det där var ju väldigt förenklat. Man kan ju ha samma sexlust när man träffas. Sen förändras omständigheterna under åren. För båda.
    Män och kvinnor ÄR olika. Du kan inte ha närhet och ömhet utan sex. Många kvinnor kan inte ha sex utan närhet och ömhet.

Svar på tråden Försöker och försöker - hon vill men sen dissar hon mig