Inlägg från: Trollet i skogen |Visa alla inlägg
  • Trollet i skogen

    Lesbiska sängkammardöden...

    Jag håller med. Dom första två tre åren hande vi sex jämt. Sen blev det mer och mer sällan. Efterdethadevi sex enendagång i veckan. Urtrist, specielltnär det var samma dag varje gå g. Söndag. Det var inte någon vits att försöka andra dagar så jag slutade. Inte kul att få nej hela djävla tiden men på söndagen då skulle jag hoppa upp kåt, glad och tacksam. Efter vi fick barn för 1,5år sen så är det väl max en gång i månaden. Lördag kväll efter ett glas vin(två somar jag av) så går vi i sovrummet, klär av oss själva och kryper ner med leksakerna. För det går fortare.Ja vad säger man? Har tagit upp detmed min fru några gånger och då kan vi ha sex två gånger på en vecka men sen händer inget. Vet inte hur man ska ta sig ur detta trista förorts sexbristliv. Minfru verkar ändå nöjd med engån imånaden. Det är jag som vill mer. Dåjag är tröttpå att få nej så leker jag med mig själv men det är ju närheten jag vill ha med min fru mer än orgasmen. Jag vill känna mig åtrådd, vill åtrå henne. Att jag ska kunna locka hennemed lite sexiga underkläder, ja vad som helst. Bland våra flatpar runt oss hörman ibland lite brist på sex komentarer, fast bara från den ena. Sängkammardöden finns nog men hur man ska rädda det vetjag inte. Vi bestämde två dagar i veckan då vi skulle ha sex men det blev bara av när jag tog initativ.

Svar på tråden Lesbiska sängkammardöden...