Någon som kan förstå varför man inte vill ge k vitamin spruta till sitt nyfödda barn???
Som frågan lyder. Varför i tusan vill man inte ge k vitamin sprutan till sitt nyfödda barn när den e så viktig?
Som frågan lyder. Varför i tusan vill man inte ge k vitamin sprutan till sitt nyfödda barn när den e så viktig?
Vill du förklara lite bättre:)
Ja det är något som dom ger.men vet en som ska säga att dom inte vill att sitt barn ska ha det. Jag förstår inte det när den är viktig för barnet
Vår son fick det och det är många som får det. Det är en spruta för blodet och skelettet. Och eftersom tarmen är steril när barnet föds så kan det va så att den inte producerar k vitamin. Och producerar man för lite k vitamin kan barnet få blödningar. Det är därför dom får den. Så jag förstår inte hur man inte kan ge sitt barn det.
Ja man kan ju börja undra vad dom tänker med egentligen. Jag skulle aldrig våga riskera något med mitt barn och inte ge den. Tänk om något händer liksom. Ja det är nog som ni säger att dom kommer vägra ta vaccin med!