Inlägg från: kajzawargh |Visa alla inlägg
  • kajzawargh

Är du trött på invandrare som ska pruta på annonser?

Har sålt bil och mycket annat på Blocket och "helsvenskarna" är lika goda kålsupare på prutning som invandrare. Skambud har jag bara fått från "helsvenska", medelålders gubbs, vad det nu spelar för roll.

• kajzawargh

Fettjock: har haft alla typer av prissegment från 10' till över 50' och samma sak överallt, svenska gubbs står för skambuden.

Du verkar själv vara sådan som ger skambud och är svensk med tanke på att du verkar vara förargad över prissättningen vissa privatpersoner sätter.

• kajzawargh

Fettjock: vad är det som får dig att tro att mina utgångspriser ligger 20-30' över värdet? Jag har marknadsmässiga priser och får alltid sålt någon 1000-lapp över eller under, skambuden från svenska gubbs haglar som spön i backen ändå. Sorry men det är min verklighet.

• kajzawargh

Fettjock; din girighets vara eller icke vara kan du starta en egen tråd om.

BTW trodde jag att en diskussion skulle ta upp erfarenheter området och inte enbart medhåll till TS. Än en gång är nivån här på FL i sandlådan, så tröttsamt.

• kajzawargh

Fettjock; omg var fick du rasistvinkeln ifrån? Jag diskuterar endast fenomenet prutning på Blocket och kan konstatera utifrån mina erfarenheter att det är medelålders svenska gubbs som lägger skambud.

Vidare konstaterar jag att prutning är lika vanligt vem som än är köpare.

Antar att det där är ett känsligt ämne för dig eftersom du reagerade så kraftigt...ha ha ha!!

• kajzawargh

Ok ingen trångsynt jävel kan snacka bort att alla svenska gubbs kommer med skambud. Verkar dock ligga i er natur att endast likriktiga åsikter får vädras.

Om ni är observanta nog och inte så fruktansvärt tunnelseende i era enformiga argument så lär ni ha fattat att jag har haft prutande icke-svenskar på luren också. Dock ville jag ge hela min sanning, där svenskar gör likadant och den vidsyntheten var uppenbarligen inte välkommen då det inte passar era syften.

Svar på tråden Är du trött på invandrare som ska pruta på annonser?