Inlägg från: bodimit |Visa alla inlägg
  • bodimit

Är du trött på invandrare som ska pruta på annonser?

Ha! Jag får in många svenskar i min butik som vill pruta på prissatta varor! Inga utlänningar som försöker pruta där inte! Ni stör er nog på att de säger "kompis" Varför tar ni illa åt er av det? Jag har också sålt saker på blocket. barngrejer och alltid har det vart svenskar som köpt. och prutat ner. Det hör inte enbart till utlänningarna. 
    Ni stör er bara på kompis ordet! Vilket är rejält töntigt av er! 

• bodimit
    Anonym (Åh ja!) skrev 2012-08-19 13:16:24 följande:
    Sålde en soffa för många år sedan på blocket. Det stod tydligt i annonsen att det var en tygsoffa, ändå ringde det en hel drös invandrare som trodde att de skulle fynda skinnsoffa. Och de prutade och blev otrevliga när jag sa att det var tyg. Suck.
    För nåt år sedan la vi ut våra vardagsrumsmöbler, satte verkligen ett underpris (samt skrev prutat och klart) för vi ville bara bli av med det. Ändå ringde det en massa invandrare som skulle pruta. En del drog snyfthistorier om fattiga släktingar som inte hade pengar till ett nytt hem... Jag sa nej. Tillslut fick vi bara sålt några grejer. Resten kastade vi i soprummet istället, haha! Fast vi såg till att förstöra det rejält innan vi slängde det där.
    Då var det väl inget underpris? Om du inte fick sålt grejerna? Onödigt att inte vilja pruta och sen istället slänga det... tsk tsk...
  • bodimit
    miljarden skrev 2012-08-19 22:22:12 följande:
    Dom får ju pengarna gratis av staten. Pengar och bilar.
    Jamen sjääälvklart får de det! Staten betalar ju såklart deras bilar och bensin och försäkring.  De bor oftast helt ensamma och fyller sina lägenheter med massa onödiga prylar som de inte ens behöver bara för att kunna slösa slösa slösa! 
    (snarare är det tvärtom svenskar vet inte hur man sparar pengar och åker in i lyxfällan)  
  • bodimit
    miljarden skrev 2012-08-31 09:43:46 följande:
    Fast frågan är om de inte har bordeller i de flesta lägenheterna?

Nä tro mig det har vi inte.
Svar på tråden Är du trött på invandrare som ska pruta på annonser?