Är du trött på invandrare som ska pruta på annonser?
Men vad ska invandrarna tro då? När svenskarna åker till andra länder som prutar ju dom.
Men vad ska invandrarna tro då? När svenskarna åker till andra länder som prutar ju dom.
Ja verkligen! Skulle sälja barnsaker på blocket, hade ett paket till väldigt lågt pris och en barnvagn och en bilbarnstol. Folk ringde och skulle dela upp paketet och pruta på allting och det var mest invandrare men också svenskar. Satte ner priset ännu mer så en helt ny bilbarnstol (Emmaljunga) för 350 kr Då ringde ett invandrarpar och skulle pruta ner priset ännu mer för de var tvungna att köra och hämta den!?! Men vi gav oss inte och sade att de får väl köpa en bilstol i deras stad istället, men de kunde de inte för det var minsann för dyrt..:-/ Och det tar kanske en kvart att köra hur dessutom.. De blev otrevliga men skulle ändå köpa (tror fan det, det var riktigt billigt!) Sen när de kom så kunde de ändå hålla med om att det var en fin stol och billigt också. Vagnen satte vi ner till 1200 och den fick vi riktiga skambud på. Sistapris 500? Kunde de säga:-/ Slutade med att vi fick sälja den för 800! Men det värsta var nog när jag skulle sälja min hund... Så sjukt är det också att jag ska minsann gå ner i pris till allas belåtenhet, men när jag ska köpa något så är det skräp till överpris..