Fan också én till graviditet
jag förstår dig ts! vi har försökt ett och ett halvt år, fått tre mf... fått tid för utredning. jag blir utåt sett jätteglad när jag får gravid-besked men sen går jag hem och ältar min okvinnlighet, att jag är ett dåligt ex av människoras. jag kan bli riktigt bitter precis när jag fått veta, men sen lägger det sig tack och lov... för jag är inte missunsam, jag blir bara avis och ledsen för att JAG inte kan få barn naturligt.
men du har rätt att känna som du gör! ingen kan neka dig dina känslor! och jag HATAR när folk säger, get over it... som om man pratar om mjölk där utgångsdatumet passerat. det här är ngt av det största som finns för mig, jag kan inte tänka mig ett liv utan barn! och att då få missfall efter missfall är inte så jäkla kul och att folk inte ens har vett nog att knipa igen då med sina "sanningar" gör mig galen!
adoptera ett barn... köerna är skitlånga och barnet kommer inte direkt inom två-tre år så även det är en process! man ska mentalt kunna tänka sig att adoptera med, faller sig inte naturligt för mig. men kanske om jag får vänja mig.
jag har inte varit på dop på flera år, jag har lyckats undvika dem... som tur är, utan ansträngning. men jag vet inte om jag skulle vilja gå iaf... inte för att vara du, utan för att inte bryta ihop på deras fina dag.