• CAL

är 17 år och har en namnlös liten grabb hemma.

Varför är det bara unga mammor som har ett behov av att skriva sin ålder i varje rubrik? 
    Man ser aldrig trådar som "jag är 29 år med namnlöst barn" eller "Jag ska bli mamma och är 34 år".

• CAL
    plastkotte skrev 2012-08-17 22:53:27 följande:
    Han kan heta sjutton fast jag föredrar 7ton som stavning. Då har han ett namn och så vet man hur gammal du var när du fick honom.

Eller cewin är ju bra de med, men travis funkar också så kan man kalla honom "träv" sådär som på film!!

Eller så ger du bara ungen ett normalt namn....
    Eller så döper man barnet till trollungen, sött och enkelt
  • CAL
    PetraL skrev 2012-08-18 18:25:16 följande:
    Ts Kan de va Austin du menar och inte Austeen ?:) 

Och alla andra ts bad er välja mellan dessa två namn inte ge nya . Det är ju faktiskt hennes son och inte eran så sluta trycka ner hennes namn val . Hon tycker ju antagligen att dem är fina visst? finns massor med namn jag ser runt på denna sida som är fruktansvärda men inte påpekar jag det hela tiden ?:O  
    Fast de namnen har i alla fall rätt uttal i förhållande till stavningen. 

Tvivlar på att TS kommer uttala sonens namn som A-steeen, som August men med ordet/namnet "sten" istället för gust. Eller att hon kommer uttala Gusttavo som Gust-tavo eller med det italienska/spanska uttalet (namnet Gustavo)
  • CAL
    PetraL skrev 2012-08-18 18:36:40 följande:
    Jo det kan man undra .. kanske för att ts tror det är "häftigt" att va ung mamma -.- 

Fast finns många 30+ som ska bli mamma trådar här oxå :P 
    Ja, det finns 30 + som ska bli mamma men nu menade jag inte trådar som handlar om att stötta varandra och så vidare utan trådar som skapas med rubriken "Jag är 35 och gravid" och så är frågan "vilken vagn är bäst?".

Man ser ofta trådar med rubrikerna "17 år och gravid", "16 år och har en liten dotter" och "Jag fyller 15 år och väntar barn". Det intressanta är att trådarna sällan innehåller något som har med åldern att göra. Det brukar oftast vara trådar om vilka namn som är fina eller typ vilka bebiskläder som har bäst kvalité...
Svar på tråden är 17 år och har en namnlös liten grabb hemma.