• Anonym

Oralsex utan kondom

Hej!

Min fru har alltid varit konservativ och försiktig när det gäller sex. Det tog många år innan vi började använda leksaker men nu gillar hon dem verkligen.

Jag har sagt till henne att det jag tycker är allra skönast är oralsex. Det har hon börjat gå med på, men endast med kondom. För mig är det givetvis inte samma känsla. Vilka argument kan jag ha för att få henne att våga prova utan?

Vad tycker ni kvinnor? 

• Svar på tråden Oralsex utan kondom
  • Anders 386

Åren har lärt mig att "argument" är helt värdelösa i sexlivet. Om din partner tycker nåt är äckligt och du försöker argumentera mot upplevs det bara som tjat. Du samlar bara minuspoäng i onödan. Och har du kondom på är det ju inga problem om det går, bara att spruta på och hon slipper ta det i munnen.Glad

• Tom Araya
    Anders 386 skrev 2014-02-12 17:33:51 följande:
    Åren har lärt mig att "argument" är helt värdelösa i sexlivet. Om din partner tycker nåt är äckligt och du försöker argumentera mot upplevs det bara som tjat. Du samlar bara minuspoäng i onödan. Och har du kondom på är det ju inga problem om det går, bara att spruta på och hon slipper ta det i munnen.Glad
    Fast att man tycker det är äckligt är väl ett argument?

Förövrigt inget argument TS använt, så inte ens i det har du en förklaring.
  • Triemer

Kondom är bara i vägen vid oralsex tycker jag. Men andra ska göra som de vill.

• Anonym (Likadant)

Tack vare kondom kan man suga till slut även om man inte vill ha sperman, så då kan mannen få det sista sköna sugandet precis när det går.

• Anders 386
    Tom Araya skrev 2014-02-12 17:41:18 följande:
    Fast att man tycker det är äckligt är väl ett argument?

Förövrigt inget argument TS använt, så inte ens i det har du en förklaring.
    he he - nej, jag menar förstås att TS partner tycker det är äckligt utan kondom, annars hade hon såklart sugit utan..  Och då är det ganska meningslöst att komma med motargument. Det var så jag menade.
  • Anonym (sara)

Har hon försökt utan någon gång?

• Tom Araya
    Anders 386 skrev 2014-02-12 17:56:33 följande:
    he he - nej, jag menar förstås att TS partner tycker det är äckligt utan kondom, annars hade hon såklart sugit utan..  Och då är det ganska meningslöst att komma med motargument. Det var så jag menade.
    Fast TS har ju inte skrivit någonting om varför hans fru vill använda kondom, så vi kan inte förutsätta eventuella orsaker förrän TS svarar på det.
  • Ingenjören68

Hej!

Jag har inte varit aktiv här på väldigt länge, men ser till min glädje att en del har diskuterat vidare i tråden även om det var länge sedan. När jag skrev inlägget (mer än 2 år sedan !!) var jag frustrerad. Kände att det var svårt för mig att nå fram till henne att oralsex är superskönt. Jag ville heller inte tjata för min erfarenhet är att det inte gör saken bättre som någon skrev.

Idag är dock situationen annorlunda. Numera har hon inga problem att ge mig en avsugning utan kondom. Hon har tom. sagt att hon tycker om det. Vanligast nu för tiden är att jag kommer på hennes bröst eller ansikte Skrattande. Än är hon inte helt förtjust att ta det i munnen men tom. det har hänt några gånger.

• TomNorr

Hur har du fått henne att ändra sig?

Jag har en fru som inte gärna ger mig en avsugning :(  Så tips tas gärna emot ;)

• Ingenjören68

Jag kan inte riktigt säga varför hon ändrat sig. Vi diskuterade det nog någon gång och jag sade att jag var frustrerad över det och klargjorde att oralsex är det skönaste jag vet. Hon provade några gånger med kondom och märkte att jag inte kom i hennes mun. Jag tror att det var just att jag skulle komma i munnen som skrämde henne. Idag vet hon att jag kan kontrollera min utlösning och det ger henne en säkerhet. Hon vill att jag tvättar mig innan och det är helt ok för mig. Hon har svårt att komma när jag är i henne, så det vanligaste scenariot idag är jag går och tvättar mig när vi älskat och så tar vi fram en "mikrofon" (leksak) som ger henne orgasm medan hon suger av mig. Det njuter vi båda av.

Att prata om det är väl bästa metoden för att få henne att ändra sig och kanske sätta upp några regler kring hygien osv.

• TomNorr

Jag har berättat det för henne också och någon enstaka gång kan hon nog suga på min kuk en liten stund. Jag måste dock alltid ta initiativet till det, som känns jobbigt. Det får mig att kännas att hon egentligen inte vill göra det, men när hon väl har min kuk i munnen någon gång blir hon å andra sidan väldigt kåt.
    När vi väl pratade om det sa hon att hon tycker att hon är dåligt på det, det tycker dock inte jag och så är det ju en anledning att öva lite mer ;)

Jag tror nog att det kan vara som du säger att hon är rädd at jag ska komma i hennes mun, fast det aldrig har händ.

• Anonym (sexy)

Min första tjej gillade att suga och hon sög som en gudinna men hon ville inte att jag skulle spruta henne i munnen.
    Man lärde sig att ha koll på utlösningen. 

• Anonym (Bella)

Älskar oralt. Föredrar som flera killars tjejer gör kodom på med smak. Jordgubb, vanilj you name it. Fräscht. Skydd mot herpes och HPA virus, HIV virus m fl smittor nödvändigt. Bara att släppa loss med skyddat sex. 😊 Stadig man behöver också skydd. Tidigare partners går inte alltid ringa in. Vi ligger med deras bakterieflora as well. Värt att väga in i val av skydd. Sedan är med kondom på som sagt allt upplagt för att njuta. 

• Anonym (Bella)

Toppen Sexy när du väcker liv i nödvändig tråd på ett sex och Familjeforum. Tacksam slyna. 

• Anonym (X)
    Anonym (Bella) skrev 2024-12-02 20:13:44 följande:

Toppen Sexy när du väcker liv i nödvändig tråd på ett sex och Familjeforum. Tacksam slyna. 

Om du är en liten slyna, vill du inte att pålen smakar kuk och du ska suga? 
  • Anonym (Bella)
    Anonym (X) skrev 2024-12-02 20:54:41 följande:
    Om du är en liten slyna, vill du inte att pålen smakar kuk och du ska suga? 
    Slyna som i Quality. Latent Herpes utbrott i hals borgar bara för trubbel i mitt varumärke. 
  • Anonym (X)
    Anonym (Bella) skrev 2024-12-03 00:11:21 följande:
    Slyna som i Quality. Latent Herpes utbrott i hals borgar bara för trubbel i mitt varumärke. 
    Riktig Quality handlar väl mest om att vara en bra människokännare så man inte ens är inärheten av sånt där. Då kan du även suga på bäst du vill, då herpes till och med kan ta sig igenom en kondom. 
Svar på tråden Oralsex utan kondom