• Anonym

Oralsex utan kondom

Hej!

Min fru har alltid varit konservativ och försiktig när det gäller sex. Det tog många år innan vi började använda leksaker men nu gillar hon dem verkligen.

Jag har sagt till henne att det jag tycker är allra skönast är oralsex. Det har hon börjat gå med på, men endast med kondom. För mig är det givetvis inte samma känsla. Vilka argument kan jag ha för att få henne att våga prova utan?

Vad tycker ni kvinnor? 

• Svar på tråden Oralsex utan kondom
  • Tom Araya

Kondom som skydd mot graviditet eller könssjukdomar är kanon.
    Vilket är argumentet för kondom i detta fall har din fru?

• Anonym (härärjag)

Jag är kvinna och tycker att ge oralsex på en man är bättre utan kondom, gummit känns bara ivägen och bökigt. Omn du tvättar dig noga där nere innan vad säger hon då?

• katalysator

Varför vill hon ha oralsex med kondom...? Svårt att argumentera mot utan att veta om det är för att hon tycker att sperma smakar äckligt, att hon är rädd för herpessmitta eller för att hon är för rädd att råka rispa dig med tänderna.

• Anonym (kalle)

Du har en fruktansvärd bakteriflora i ändtarmen.Det går absolut inte att växla mellan hålen.

• Anonym (kalle)
    Anonym (kalle) skrev 2012-08-14 17:25:09 följande:
    Du har en fruktansvärd bakteriflora i ändtarmen.Det går absolut inte att växla mellan hålen.
    Läste slarvigt analsex
  • Anonym (kvinna)

Om det är känslan av hygien, tvätta precis innan och tala om det för henne. Om hon inte vill ha satsen i munnen kan jag förstå det, kräkreflexer är inte kul, och man är olika känslig. Men om det är ok för dej att spruta utanför, så säg det.

• sex expert

jag älskar oralsex det är ju skönt men inte utan kondom gör det inte om du inte vill men tvinga henne någon gång eller gör det utan att säga nogot 

• Anonym (sex)

jag behöver hjälp jag vet inte riktigt hur det käns när en kille har oralsex på en. och jag ska ha oralsex imorgon

• Tom Araya
    Anonym (sex) skrev 2014-02-12 17:01:57 följande:
    jag behöver hjälp jag vet inte riktigt hur det käns när en kille har oralsex på en. och jag ska ha oralsex imorgon
    Det finns nog information att finna i andra trådar i ämnet.
Svar på tråden Oralsex utan kondom