• marla333

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Kom på att i k5 finns det väl nåt fik? Med mycket plats? Brukar väl inte vara så mycket folk där mitt på dagen?

• marla333
    Ekot skrev 2012-12-05 22:06:19 följande:
    förstår det. Vi har också katt Längtar jättemycket. Grämer mig lite över att det inte hinner bli klart innan jul och nyår men det är ju ett lyxproblem Har vi bestämt tid? Var det efter kl 11 och innan kl 14 som gällde?

För mig passar det vid 11.
    Karollina skrev 2012-12-05 22:44:20 följande:
    Jag kan efter 11.00 sen kan ni bestämma tiden :) man har ju inte direkt nå rutiner ännu, lillen bestämmer allt :)

Håller med! Det är svårt att vara punktlig nu ;)
  • marla333
    Ekot skrev 2012-12-05 22:53:13 följande:
    Japp är en utmaning varje gång att komma i tid. Kul också att jag kommit i tid till alla läkarbesök men alltid fått vänta. Som minst 10 min och som längst 40 min efter utsatt tid. Då är jag ju ofta där innan. Lite segt! Kl 11 funkar ska vi ses vid fiket i k5 då kl 11? Så hoppas vi att det är bra väder så vi kommer iväg.

Visst finns det 2 fik? Ett på nedre och ett på övre plan? Ska vi träffas vid någon ingång?
  • marla333

Måste ställa in. Stora tjejen har feber och kräks. Så typiskt när man ska få lite egen tid ;) Hade verkligen sett fram emot att komma ut, så hoppas det blir nån träff snart igen? Kanske nästa vecka?

• marla333
    Karollina skrev 2012-12-10 12:37:03 följande:
    Jag kan också 17.e hoppas bara milians förkylning och hosta har försvunnit då :( tråkigt när dom är snuviga, fast är väl bara att vänja sig, kan tänka mig hur det är sen när dom börjar leka med andra barn och tugga på alla saker. vilken tid ska vi ses?  

Har möte med prästen, om dop, kl 13, så helst innan ;)
  • marla333
    Ekot skrev 2012-12-15 09:50:16 följande:
    Vi kör på k5 tycker jag. Vill inte utsätta småttingarna för stora barn-baciller en vecka innan jul. Onödig risk! Ska vi säga 11 eller 11.30? Såg just väderleksrapport, ska snöa 10-20 cm kommande dygnet. Bra ha i åtanke när man ska ut med vagn.

De låter bra, hoppas de blir av denna gång!
  • marla333

Syns imorgon då tjejer! Hoppas jag hittar rätt och inte raggar på nån mamma som bara råkar vara där ;)

• marla333
    Ekot skrev 2013-01-03 13:11:57 följande:
    Ludvig är färdigbehandlad för höften! Idag var vi på ultraljud och läkarbesök och höften var jättestabil så nu är han klar och har inga restriktioner! Total lycka här!

Grattis! Skönt att det gick så fort :) såg förresten filmen där han tar leksaken, duktigt! Så långt har min Agnes inte kommit. Viftar med sina små nävar framför saker bara :) i veckan var vi också på ul, se om hon hade nåt fel i magen eftersom hon kräks. Men allt såg normalt ut,som tur var! Nån som vet vart snön tog vägen?
  • marla333
    Lycklig och glad skrev 2013-01-15 10:25:13 följande:
    Ekot, vi går på Teampoolin i simhallen i Beckomberga. Jättegullig ledare :) Börjar nya kurser i mars om du är intresserad. Jag ses gärna, men har fullt denna och nästa vecka... Men veckan efter kanske?

Nästa vecka skulle passa bra. För mig passar det bäst mitt fm/ mitt på dagen. När morgonstressen är förbi :)
  • marla333
    Lycklig och glad skrev 2013-01-23 00:02:47 följande:
    Kul att träffa er på Öppna förskolan Ekot och Karoliina :) Hur är det med dig Marla? Kram

Händer väl inte så mycket. Dagarna rullar på. Helt plötsligt är det en ny vecka! Längtar till våren, är ett helt projekt att ta sig ut nu!
  • marla333

Länge sen jag kikade in här! Hur går det med alla små? Har ni fått till nån mer träff? Skulle tycka det vore kul att ses, kanske gå en sväng. Men är så less på snön. Att klättra över snövallar med vagn är inte kul... Får gärna bli vår för mig ;)

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?