Inlägg från: Flickanx2 |Visa alla inlägg
  • Flickanx2

Vilket är det läskigaste du åkt på tivoli?

Vad är det läskigaste du åkt på tivoli?
    Filmklipp från Karl-Oskar dagarna i Växjö

http://ekdungen.blogspot.se/

Bilden nedan är fejkad, såklart;)

128
  • Svar på tråden Vilket är det läskigaste du åkt på tivoli?
  • Flickanx2
    Duckan skrev 2012-08-14 11:10:21 följande:
    Som barn var inget läskigt. Som vuxen kan jag inte åka nånting. Höjdskräck till förbannelse, lågt blodtryck så det snurrar i skallen bara av att sitta i en gunga i parken. Men. För några år sen drog jag i mig 4 öl och åkte sen Fritt fall.
    För två år sen blev jag upplurad i Balder och det var det värsta jag varit med om. Kommer inte att göra om det. Nu vet jag att inte klarar av sånt längre.
    Ja, exakt! När jag var ung åkte jag typ allting som gick att åka. Och NJÖT av det! Nu far jag så illa, bara det blir liite fart, snurr eller upp och ned. Är det åldern som gör att man inte klarar av det, tror ni? Eller är det liksom bara nåt som man råkat få för sig och sedan far illa av det?

Kanske får pröva att ta åk-sjukte-tabletter när vi ska till Liseberg senare i sommar, hihi. Det kanske funkar.

Blev också upplurad i Balder och det var också det otäckaste jag varit med om. Fy sjutton vad jag for illa 
    128
  • Flickanx2
    Duckan skrev 2012-08-15 15:34:13 följande:
    Flickanx2, höjdskräcken har nog blivit värre med åren för mig. Det låga blodtrycket vet jag inte om egentligen får skylla på, men jag gör det.
    Ska till Liseberg snart igen och jag vet inte om jag ska våga mig på Lisebergsbanan igen med dottern. Jag tror inte det.
    Hihi, jag känner igen mig:) Ja, vi får se om det blir något åka av. Min son försöker ju lura upp mig hela tiden och jag åker ibland för att han ska bli glad. Fast helst skulle jag nog vilja hålla mig till de som är på marken. Haha, får väl åka Farfars bilar, eller vad den heter med honom. undra om han nöjer sig med det;)
    128
  • Flickanx2
    Duckan skrev 2012-08-15 15:47:35 följande:

Jag har turen att pappan i fråga åker allt så dottern får sitt ändå

Haha, jaa det är bra att de finns... ibland 
    128
Svar på tråden Vilket är det läskigaste du åkt på tivoli?