• kille95

fuck aina

var ute o åkte med mopeden då det kommer 1 snutbil som börjar jaga mig för ja har trimmat min moppe så den går i 80... dom prejar ut mig i gräset med deras bil så jag ramlar av, blinkersen går åt helvete och baklycktan pajade. 
    dom kommer ut med batonger och börjar slå mig på benen jag gör motstånd dom slår mig ännu mer.... sätter mig i bilen och sen kör hem mig mopeden ligger kvar i gräset

fyfan 

">

• Svar på tråden fuck aina
  • Ellan92

eh... väx upp , håll dig till lagen, var sammarbetsvillig .

• La Lola

Nämen din lilla stackare.....var de stora poliserna dumma mot dig när du gjorde fel. *styjkekjam*

Förresten, hur funkar det att åka moppe när man har svans?

T R O L L
  • Anonym

Jag hoppas att du är en av marodörerna som far runt i mina hemkvarter och gör det livsfraligt för gamlingar och småbarn att vistas utomhus. Det hade varit skönt om det blev en mindre!

Därmed inte sagt att poliserna använde justa metoder. Svårt att säga så mycket om när man inte var där, men att döma av din berättelse verkar det ju som att de har överdrivit en del. Att preja någon så att den kör ikull låter farligt.

• Anonym (HAHA)

Haha först och främst så måste jag säga att du har nog årets skönaste rubrik på Familjeliv "Fuck aina"

Och sen så om det gick till så som du säger i ts så är det för jävligt. Ganska farligt av polisen att preja en moppekille ju. Också helt sjukt om dom slog dig med betong för en sån sak Förvånad. Vem fan hade inte trimmad moppe som tonåring liksom.

• Anova
    Anonym (HAHA) skrev 2012-08-11 00:24:08 följande:
    Haha först och främst så måste jag säga att du har nog årets skönaste rubrik på Familjeliv "Fuck aina"
    Min farmor heter Aina.. Så rubriken får väldigt konstig innebör för mig.. lite förvirrande.. Vem vill knulla min farmor? Rynkar på näsan
  • Loa

Å det här var det gulligaste inlägget jag någonsin läst på fl. Ser framför mig den här lilla moppekillen med målbrottsröst som slickar sina sår på pojkrummet och inte alls förstår vad han gjort fel. Sedan tror jag inte på historien för en sekund. Men sött var det

• Anonym

Alltså, samma sak hände mig här om dagen!!! Fast jag hade trimmat min cykel så den typ går skitsnabbbt. Snuten bah körde på mig bakifrån så jag flög, dom såg att jag är gravid men det sket dom typ i!! Helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuk *ledsen smiley*

• Anonym (HAHA)
    Anova skrev 2012-08-11 00:42:45 följande:
    Min farmor heter Aina.. Så rubriken får väldigt konstig innebör för mig.. lite förvirrande.. Vem vill knulla min farmor? Rynkar på näsan
    Hahahah! Den här tråden blir bara roligare och roligare
Svar på tråden fuck aina