Jag vill inte ha sex med min sambo..
Hej.
Jag är en tjej på 26 år som bor tillsammans med min sambo och våra tre underbara barn på 5, 3 och 1 år. Vi har nu varit tillsammans i 8.5 år. Vi lever ett bra liv där vi i princip aldrig bråkar, vi är oftast överens när det gäller allt inom familjelivet. Vi fungerar helt enkelt hur bra som helst tillsammans på den planen. Tyvärr så är det inte riktigt likadant när det gäller vårt sexliv som i princip är obefintligt. Vi pratar dock om det här ofta då både han och jag vill få detta att fungera eftersom det är den enda pusselbiten som fattas för att vårt liv ska kännas perfekt...Problemet är dock JAG...jag vet inte riktigt varför men jag vill eller har inte lust att ha sex..jag skulle nog kunna leva med att ha det 1-3 ggr per år. Men min kära sambo vill ha det ett par ggr i veckan. Jag vet inte riktigt varför jag inte vill eller finner lusten till det. Jag älskar verkligen honom så otroligt mycket och kan inte tänka mig att leva med någon annan. Han är den enda killen som jag varit tillsammans med...han är min första..när det gäller ALLT. När vi väl har sex så är det underbart jag njuter och allt är som det ska...fram tills att jag kommit...då..ja då vill jag inte att han rör mig och jag vill bara avsluta allt så fort som möjligt. Vissa gånger så kan jag känna mig...smutsig?..vet inte riktigt hur jag ska förklara. Det känns som om jag gjort något fel. Jag känner mig så otroligt hemsk som inte kan ge honom mer av det intima. Jag vet inte vad jag ska göra...han säger att han aldrig kommer vara otrogen...visst det kanske han inte kommer...men jag skulle nog inte klandra honom om han var det...jag vet inte hur jag ska få lusten...jag vill helt enkelt inte...känns bara så jobbigt?? Vet inte riktigt vad jag vill med det här...hoppas väl på att jag inte ska vara ensam..att detta kanske beror på att vi är småbarnsföräldrar...vad vet jag...